Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Når det ikke var mulig å komme i kontakt med noen på telefon reiste jeg på Get kontor i Drammen for hjelp.Det kunne jeg spart meg for.Bak disken sitter det ei sur ....... og yter null service.
Dere jobber med saken. Håper utviklingen går kjapt.
Bare henger seg. Treg i kanylebytte. Kass!! Vurdere stark å bytte leverandør.
Dårlig kundeservice når man først når igjennom din. Ventet i 50 minutter så la han på når jeg var irritert. Har ikke hatt nett på 2 uker enda så fikser de ikke opp.
Når du har problemer på kvelden får du kun konferere via chat som er elendig
Har brukt get de siste 5 årene, pga valg av andre tilbydere er vanskelig. Har ikke hatt en eneste periode på mer enn 14 dager sammenhengende hvor ting har fungert uten feil. Nett og tv, dårlig dekning, tv fungerer ikke, ikke tilgang til kanaler, boksen reagerer ikke etc etc. Innhold i kanalpakker og meny/brukervennlighet på fjernkontroll er veldig bra. Faktisk det eneste som er bra. Alt annet er ikke bra. Rett og slett drit.
Nettverket er så elendig at jeg tror en pappeske sender ut bedre interenett