Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig på både tv og internett, tørr ikke tenke tlf abonnement en gang

Omtale av  Tony

Dag 1 gravde de opp tomta for å legge in bredbånd i gate og for meg, men glemte meg. Vært ustabilt og tregt nett siden dag 1. Tv henger seg opp hele tiden. Filmer henger seg opp hele tiden. Tv stopper plutselig mitt i en film for å så vise Get logoen i noen minutter, så da må det reset til, tar bare 20 min så det går fint. Ringer man kundeservice finner de bare på noe, kommer aldri med løsning. Sier ofte de skal sende noe utstyr som aldri kommer. Får aldri tak i samme person på kundeservice og må som regel begynne på nytt, må nesten ta fri fra jobb før man får svar også. Pluss pluss plus. Faktisk rart de har kunder i det hele tatt.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig dårlig kundeservice

Omtale av  Martine

Jeg har ikke tid til å skrive alle dårlige erfaringer jeg har hatt med dette selskapet på 1 måned. Jeg kan si det verste som er ekstremt dårlig internett, som bare fungerte fra 0-5 m fra nettverksboksen. Ringte og klagde, ble forklart at da måtte jeg betale over 1000 kr for ekstra tjenester. Lite hyggelige, føles som en byrde når man ringer. Jeg er så lite fornøyd at jeg faktisk ristet av irritasjon på telefon for å unngå å begynne å høyne stemmen til vedkomne. Anbefales ikke i det hele tatt!!!!

For mange data tekniske ting so ikke funker

Omtale av  Frkd

Umulig å få ordentlige svar. TV og radio er bare tull i dag

Generelt dårlig, eneste positive er appen.

Omtale av  Hanne

Nettet til Get er ustabilt og tregt, tv’n faller ut noen ganger. Appen bra.

Dårlig kundeservice

Omtale av  Inger K

Vi er nå på 4. dagen uten TV- og nettforbindelse. Vi er tre beboere i hver vår leilighet som til nå har ringt 6 ganger. Saken er den at kabelen fra stolpen og inn til huset ligger på bakken etter en oppgradering som Get hadde. Når vi ringer så møter vi en arrogant holding hver gang som forteller oss om sånn og slik osv. og at vi skal få en tekniker hjem til hver og en av oss. Til tross for at vi har prøvd å si at det er kabelen inn til huset som må opp i stolpen igjen. Skal da disse tre teknikerne henge opp kabelen hver gang? Har de med seg lift? Neppe! dersom dette hadde vært et seriøst firma, så hadde de sendt en mann umiddelbart for å få opp igjen den kabelen som de selv har forårsaket at ligger på bakken. Så folkens styr unna Get!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig nett...

Omtale av  Didrik

Nettet hopper ut og inn. Vært sånn lenge nå uten noen forbedringer..

Ufattelig dårlig kundeservice

Omtale av  Pål C

Dette er et selskap som absolutt ikke tar hensyn til sine kunder. Etter at Get byttet ut vår hjemmesentral (på kveldstid), sluttet internett å fungere. Det tok over tre uker for Get Kunderservice å få noe til å komme å se på problemet. Jeg måtte da ta meg fri fra jobb, da det kun er "nymontering" som kunne gjennomføres på kveldstid og ikke løse problemer som følger av denne nymonteringen. Da teknikker kom hjem til oss kunne ha fortelle at dette var et kjent problem på veldig mange av disse hjemmesentralen og at han ikke skjønte hvorfor kundeservice ikke hadde kontaktet dem tidligere. Jeg ringte nesten daglig i denne perioden (på 22 dager uten internett) for å høre om noen snart skulle komme å gi meg internett tilbake. Alle gangene jeg ringte, var det en nye person som tok telefonen og jeg måtte forklare alt forfra og fikk de samme tipsene som ikke fungerte om og om igjen. Etter å ha spurt om det virkelig ikke var noe de kunne gjøre for å hjelpe meg, var svaret: her tror jeg ikke vi kommer lenger i dag, før kundeservice slengte på røret. Sammen med mange løgner er dette bare noen få eksempler på den dårlige behandlingen Get gir sine kunder og håper at ingen av dere der ute går i samme felle som meg og velger GET som internettleverandør.

Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener
Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR