Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ny teliaboks virker ok på to av våre tv apparater etter mye trykking på taster, men den tredje tv med ny boks har ikke lyd. Kunderservice på telefon fungerer ikke, de sier skal ring og har ringt, det skjer ikke. Ingen samtaler fra Telia registrert på min telefon.
Fungerer fint for meg. Har trådløst bredbånd 5g og telia play. Ingen problemer med streaming eller direkte tv. Kan virke tungvint å måtte bytte mellom streaming tjenester men dette fungerer egentlig helt ok.
"En fjernkontroll som en liten glatt "pinne", -Man kan ikke bare bruke fingrene, siden ingen taster er preget, "Pinnen" , -her må lampen tennes og rettes mot kontrollen og brillene taes på for å klikke deg gjennom apper for å finne det du enkelt kunne gjøre i ett dunkelt lys kveldstid! totalt mislykket U-ergonomisk fjernkontroll-design!
Håpløst å få hjelp via kundeservice når noe ikke fungerer. TV-boksen må ha kablet internett, da den nekter å koble seg til det trådløse nettverket. Styr unna!!
Svært ustabilt/ manglende internternett og tv signaler. Har alldrig før opplevd så mye galt før med en leverandør.🥵
Liker ikke treg boks og appbasertv Vanskelig å navigere og mister text tv med nyheter og sport. Ikke alle program er tekstet. Ikke bra. Skal skaffe en annen tilbyder hvis det ikke kommer noe bedre
Jeg er nå luta lei av å se på svart skjerm med «androidtv» på — dette er tredje kvelden der skjer. I går ventet jeg i over en time på å komme frem på telefon men det eneste råd jeg fikk var å koble fra getboksen og vente noen minutter. Dette har jeg da forsøkt flere ganger men til ingen nytte. Fikk koblet til den nye getboksen nylig og har bare hatt problemer !