Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingenting bra med Get hittil. Kanskje at jeg fikk Internett forsterker som forøvrig ikke hjalp noe og(etter mange timer på tlf og chat) fikk tryglet til meg ny boks som skulle være bedre enn den gamle uten tillegg i prisen, men der stopper det. Internett er tregt, gammel boks hadde masse feil og håpet ny boks skulle fikse det. Det skjedde absolutt ikke. Fikk nesten bare mer trøbbel. Treigere meny, uforståelig fjernkontroll. Er på fornavn på kundeservice i Get, men ingen som har klart og hjelpe meg hittil. Må bare trykke på knapper, holde inne reset knappen i 20 sek og inn og ut med ledninger, samme regla hver eneste gang. Brukt sikkert flere timer tilsammen, er dritt lei. Gidder ikke ringe de mer. Get appen må du styre langt unna, med mindre du elsker å holde på i timesvis for å få sett noe annet enn bare tv. Det står feil ved henting av data, feil på avspilling, feil på det meste av avspilling på app. Internett hopper ut og inn som det vil, er det kanskje en film som faktisk starter er det bare skurr og lagging. HBO som tilleggstjeneste er bare tilgjengelig gjennom Get appen med meget begrenset utvalg. Jeg får ikke tilgang på vanlig HBO app uten å ha et abonnement, ingen samarbeid mellom HBO og Get på innlogging. Så get bestemmer og begrenser hva du kan se av film. Get app har også kanalene og programoversikten i rekkefølge, oversiktlig og grei, frem til du går inn på en kanal og vil ut igjen til kanaloversikt, så er det svart der hvor programmet står. Dette er vel kanskje halvparten av det som skjer, men tror ikke jeg klarer og få alt nedskrevet her. Håper det blir en endring da jeg er stuck med Get i mitt borettslag. Men tror de lever godt på det og gir fa** uansett, pengene ruller jo inn fra borettslagene og andre som er stuck med Get.
Jeg opplever Get sin kundeservice som svært lite løsningsorientert og prøver helst å trener mer enn å hjelpe.
Ingenting med Get er intuitivt. Man kan ikke vise kun de kanalene man abonnerer på på en enkel måte, man må legge inn en og en. Hvis du vil se serie, kan man ikke trykke seg inn på serien og få frem alle episodene i serien, for Get viser deg kun siste episode, eller en tilfeldig episode. Du får ikke opp alle ved å trykke på en. Du får opp alle ved å søke på navnet, deretter må du lete igjennom en liste til du kommer til den. Det er ikke sortert etter sesong, og hvis du vil se flere episoder, må du faktisk gjøre et nytt søk. Dersom du vil "oppgradere" til opptak og pause, må du betale en sum hver måned til evig tid. Dette er ikke en oppgradering, men et abonnement per definisjon. Uholdbart i et marked der dette er standard.
Veldig dyrt. Fant det ut etter en annen tilby meg en bedre betingelse.
Dette er den verste behandling jeg har fått. Aldri mer
Vi har hatt Internett fra Get i ett år nå og har hatt ukentlige problemer med tilkobling. Internett funker av og på og blir gjerne borte flere timer av gangen. Vi har bare modem fra Get som er koblet mot egen trådløs router. Det er forsøkt forskjellige routere til ingen nytte. Veiledningen på Get siden hjemmesider funker heller ikke, så må si meg meget missfornøyde med Get sitt internett. Anbefaler absolutt ingen til å bruke Get som leverandør.
Det koster mye og smaker lite. Dette er monopol på sitt verste. Absolutt ikke verd pengene. Kundeservice er helt forferdelig. Fakturaene er uleselige. De fakturerer ting jeg aldri har bestilt. Dekoderen bråker. Forsvinner ut av mitt hus når 5g mobil kommer. De vil ikke bli savnet.