Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikkje hatt anna enn problem sidan denne boksen kom i hus. Hadde ein annan leverandør før utan problem i det heile. Det verste er at vår leverandør av internett og TV-tjenestar påstår at dette er landets beste TV-tjeneste. Ha! Boksen er forferdeleg og det er til stadigheit kanalar som ikkje fungerar. I dag har eg kun NRK ...
Den gamle boxen som inneholdt både tv tuner & modem/wifi, fungerte som den skulle. Med for meg tilbud om program/film opptak og start forfra, med spoling (for å spole hurtig når det er reklame i en film feks.) Det nye modemet har ikke virket, men jeg er koblet til internett med mitt GET modem/tuner som heldigvis fungerer. For meg, blev denne endringen, bare negativ.
Ble "tvunget" over på ny boks i mai. Den nye er forferdelig dårlig. Har ikke gått en eneste uke uten at jeg har måttet nappe ut strømmen og restarte dritten! Og i den senere tid at dette økt i frekvens, slik at i løpet av helgen har jeg måtte ta strømmen 2 ganger og på nytt igen i dag mandag! Ufattelig at Telia ikke klarer bedre!!
Ett ekstremt skurrete bilde. Funkere maks 1 dag så klikker hele TV-en igjen. De skylder på TV-en. Men alt annen fungere jo tipp topp? Apple tv 4K, Xbox, gamle dekoderen og chromecasten. Men denne boksen fungerer tydeligvis ikke så da skylder de på TV-en min? Kun Telia boxen som ikke fungerer. J***a jalla, styr unna!
Selv om vi er i 2021, klarer Telia fortsatt ikke å fikse ett enkelt problem. Etter bruk av Telia Boxen i noen få timer finner man mange ting som ikke burde være der. - Boxen henger seg opp stadig vekk. - Castingen slår seg av og klikker av seg selv. - Lyden går plutselig opp eller ned. - Boxen er veldig treg. Kan gå mellom 5-10 sekunder før boxen reagerer på ett trykk fra fjernkontrollen. Føles ut som man bruker et billig nettbrett fra Wish.
Teliaboksen som gir oss tilgang til TV og internett har sluttet å fungere. Vi tok kontakt med kundeservice som konstaterte at vi må ha en tekniker hjem til oss. Vi ringte den 13.07.21, men vi kan først få en tekniker hjem den 04.08.21!!! Hvordan er det mulig? Så her sitter vi uten TV og internett og ingen mulighet til å betale regninger. Har store problemer med å forstå at et så stort selskap som Telia satser så lite på kundene sine. Vi står tross alt for selskapets inntekter. Nå må Telia skjerpe seg og ta kundene sine på alvor! Dessverre har vi Telia via borettslaget og kan av den grunn ikke bytte selskap, noe vi hadde gjort hvis mulig. Kanskje aksjonærene er viktigere enn kundene…?
Programoversikt til tider feil og mangler helt. Har Telia glemt å oppdatere? Enkelte kanaler har en håpløs bildekvalitet og lyd med hakking som kommer og går, mens andre har svart skjerm. Dessuten altfor lang ventetid før du kommer til ledig kundebehandler. Imidlertid har du bedre kanalvalg med Telia.