Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Søppel. Elendig kundebehandling, over en time i kø i tlf. Hver gang. elendig kvalitet på utstyret. Kanalene "henger seg opp". Tregt og altfor ofte sammenbrudd. Utrolig at de får lov å selge. Dessverre bundet via borettslaget. En skam for bransjen. Alt annet må være bedre enn telia. Styr unna om du kan.
Nye menyer på skjerm. Bl.a. vises ikke kanalnr. Opplever at gode funksjoner er tatt bort. F.eksknappen mellom kanal opp og ned som raskt brakte lineær tv tilbake uansett fra hvor en er i systemt.
Boksen henger seg stadig opp og må kobles fra strømmen og startes på nytt. Av og til må den omstarter flere ganger for å fungere. Navigering går tregt.
Det mest upålitelige og ustabile du kan ha! Du kan banne på at når du mest trenger det, så svikter det. Har dessverre blitt pålagt å betale gjennom borettslaget i mange år, uten å bruke det. Og når jeg først virkelig skulle ta det i bruk, som i tennis grand slam matcher, bare kutter det eller gir ikke tilgang eller kjører stakato hele veien. Helt ubrukelig og upålitelig!!
Internett faller helt ut i lengre perioder. Når jeg sjekker driftsproblemer på min adresse får jeg beskjed om at det er driftsproblemer her. Det som er forferdelig er at det har nå vart i over 3 uker. Tv blir også påvirket av dette og har jeg mistet tilgang på mye her. Kundeservice er umulig å få kontakt med og jeg har gitt opp flere ganger etter mer enn 1time venting på tlf.
Nå er det mye rot. Trykker du på hjem kommer du til en serie på Max! Mitt innhold er også bare rot. Serieopptak er delt opp i enkeltepisoder og umulig å finne fram i. Spoling fram og tilbake er også helt ubrukelig og tildels vanskelig. Kanaloversikten er rotete og uoversiktlig. Vi er SVÆRT misfornøyd😠
Stadig bortfall av tv signal eller lyd fra nrk1 både før og etter full restart av boks. Aldri noen feilmelding eller oppfølging fra Telia. Kun tidkrevende og slitsom selvbetjening.