Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg bor på Ullevål i Oslo og skulle tro det var Internett i hovedstaten... Neida! Her kommer og går internettet gjerne flere ganger om dagen og på de værste dagene med noen minutters mellomrom. Ikke særlig kult for en student å måtte sitte på skolen på kvelden å jobbe fordi ikke det er Internett hjemme. Skal hvertfall aldri bruke GET selv, men nå er det utleierne som har valgt det. Bare tull.
Dag 1 gravde de opp tomta for å legge in bredbånd i gate og for meg, men glemte meg. Vært ustabilt og tregt nett siden dag 1. Tv henger seg opp hele tiden. Filmer henger seg opp hele tiden. Tv stopper plutselig mitt i en film for å så vise Get logoen i noen minutter, så da må det reset til, tar bare 20 min så det går fint. Ringer man kundeservice finner de bare på noe, kommer aldri med løsning. Sier ofte de skal sende noe utstyr som aldri kommer. Får aldri tak i samme person på kundeservice og må som regel begynne på nytt, må nesten ta fri fra jobb før man får svar også. Pluss pluss plus. Faktisk rart de har kunder i det hele tatt.
Jeg har ikke tid til å skrive alle dårlige erfaringer jeg har hatt med dette selskapet på 1 måned. Jeg kan si det verste som er ekstremt dårlig internett, som bare fungerte fra 0-5 m fra nettverksboksen. Ringte og klagde, ble forklart at da måtte jeg betale over 1000 kr for ekstra tjenester. Lite hyggelige, føles som en byrde når man ringer. Jeg er så lite fornøyd at jeg faktisk ristet av irritasjon på telefon for å unngå å begynne å høyne stemmen til vedkomne. Anbefales ikke i det hele tatt!!!!
Umulig å få ordentlige svar. TV og radio er bare tull i dag
Nettet til Get er ustabilt og tregt, tv’n faller ut noen ganger. Appen bra.
Vi er nå på 4. dagen uten TV- og nettforbindelse. Vi er tre beboere i hver vår leilighet som til nå har ringt 6 ganger. Saken er den at kabelen fra stolpen og inn til huset ligger på bakken etter en oppgradering som Get hadde. Når vi ringer så møter vi en arrogant holding hver gang som forteller oss om sånn og slik osv. og at vi skal få en tekniker hjem til hver og en av oss. Til tross for at vi har prøvd å si at det er kabelen inn til huset som må opp i stolpen igjen. Skal da disse tre teknikerne henge opp kabelen hver gang? Har de med seg lift? Neppe! dersom dette hadde vært et seriøst firma, så hadde de sendt en mann umiddelbart for å få opp igjen den kabelen som de selv har forårsaket at ligger på bakken. Så folkens styr unna Get!
Nettet hopper ut og inn. Vært sånn lenge nå uten noen forbedringer..