RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ofte samme type problemer. Bildet "fryses" hver3-4 minut og ingen lyd... Skifter kanal, samme problem! Irriterende!
Etter å ha vært kunde hos Twe og canal digital var der en lettelse å komme til rikstv. Fantastisk kundeservice og gode opplevelser. Prøvde meg på tv fri i noen måneder og kun ett lite spørsmål om de kunne friste meg til å fortsette før de forstod behovet mitt og sa takk for tiden sammen. Da vi kom tilbake til tv verdenen vurderte vi andre men veien tilbake til rikstv var ett lett valg å ta. Noen telefoner til konkurrentene og kundeservice forskjellen var enorm. Skulle tro de ikke ville ha nye kunder. Rikstv var både vennlig og tok imot oss med åpne armer med gode tilbud attpåtil. Anbefales
Tror RIKS TV har de dårligste filmene som går an å få tak i på HBO (GRATISFILMER).Det eneste positive er at man kan ha inntil 4.tver på samme abonnemanget.Er heller ikke fornøyd med prisen på rikspakken,synes dere er blitt for dyre.Synes også at det kunne vært flere muligheter for valg av kanalpakker.Slik det nå er blir man tvunget til å ha en masse kanaler som man aldri ser på.
Jeg har hatt Riks-tv i mange år, og er veldig fornøyd. Har nesten aldri opplevd noe avbrudd. Kundeservice er bra. De gangene jeg har ringt dit, har jeg fått svar med en gang. Jeg vil anbefale de som klager på avbrudd, å skaffe seg en god, gammeldags utendørsantenne.
Har betalt å avsluttet kunde forhold ved flytting men umulig.Nu begynner inkasso å besked på vipps om å fortsette betale .Hvor stor er denne svindelen der de krever betaling for noe de ikke leverer .
Forventet litt mer seriøsitet fra rikstv, men er vel ikke noe annet å forvente fra et selskap som en gang prøvde å fakturere barn for å ha en tv på soverommet. Fortiden tenkte jeg, og tenkte jeg faktisk ville prøve ut. Har ventet på antenne i 2 måneder og har bestilt dritt (tvboks og kort) jeg ikke får brukt, og kan ikke "returnere" det i følge dem. Kommer aldri til å anbefalle rikstv til noen i mitt liv. De fleste kundebehandlerene var grei, men den jeg snakket med for å si opp avsluttet bare samtalen uten å prøve å hjelpe. Den siste var hyggelig og tok meg som misfornøyd kunde mer seriøst, men jeg må likevel over 50 mil eller noe for å avslutte kontrakten jeg lagde med elkjøp fordi rikstv nekter ansvaret. Men penger skal de faen meg ha. Tenker å klage på faktura til forliksrådet og prøve å få returnert det tøvet her. Blir aldri å røre rikstv igjen. Man forventer seriøst bedre av et statelig eid selskap som til og med fikk innført at folk skatter til dem så de får de jævla pengene sine. Grådige svin. Burde fjernes fra markede så useriøs som de er. Uansett hvor fint askepott er om jula.
Har i flere år hatt Riks TV grunnet muligheten til å se Tv på hytta og der har det fungert bra. Men med SMART boks III i hjemme er det ikke alltid like enkelt. Sliter til stadighet med denne enheten bilde fryser og kanalene hakker mister WI-Fi signalene til stadighet. Kontakter kundeservice men det de kan hjelpe med er at jeg fabrikkinnstillinger på boksen samt at samt ta strømmen og re starte Nettverk og routere min. Dette begynner jeg å bli rimelig lei. Har testet med andre enheter en SMART Boks III og da fungerer det får aldri feil melding. Riks TV sliter tydeligvis med denne boksen styr unna denne boksen vist den kun skal brukes via nett. Frustrert kunde som snart skifte leverandør. Mvh. Geir