RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask kundeservice som hjelper deg med problemet. Mange kanaler i Rikspakken og via nett. Brukervennlig app til mobil og nettbrett, samt Apple TV. Minus er få HD kanaler, og Strong PVR dekoder henger seg litt opp ved skifte av kanal eller når den settes på. Her var Grundig bedre. Ellers super fornøyd:)
Reklamerer for st du får beste dekoder. Men de har bare to typer, Smart boks II med og uten pvr. Riks Tv mener selvfølgelig at den uten pvr er beste dekoder. Boksen er virkelig ubrukelig å tungvint å bruke. Skal en bruke spolefunksjon som i følge manualen er ett enkelt tastetrykk unna, må en først starte programmet på nytt. Jeg vil veldig gjerne se en scoring på nytt jeg i det 89 minutt, men først må jeg starte programmet på nytt, spole meg igjennom 89 minutt så kan jeg se den. Med pvr er selvfølgelig denne funksjonen bedre. Men det er jo ikke den beste dekoderen. Ved bestilling så stod det jo aldri noen plass at en kunne oppgradere til boks med pvr funksjon. Jeg som trodde jeg fikk den beste dekoderern såg det ikke som nødvendig at en skulle endre den boksen. Først der inne etter å trykket på endrelinken står der at det finnes en bedre boks. Styr unna. Fungerer sikkert bra om du aldri trenger å bruke kundeservice.
Appen utvikles fortløpende og blir bedre og bedre. Rikstv har fått en voksende pakke med strømmeinnhold mer innhold til både voksne og barn som ikke er fra de tradisjonelle TV kanalene.
Dårlig kvalitet på sendingene. Ser tidvis ut som dårlig livesending filmet med mobil. Hadde Canal Digital før. Angrer på byttet.
Kan anbefale rikstv. Hyggelige kundebehandlere som hjelper meg til gode løsninger når det gjelder valg av utstyr og bytte av eier på abbonementet. Veldig fornøyd.
Jeg er veldig misfornøyd med måten de behandler kunder. Har vært i kontakt med dem 3 ganger på 1 mnd etter å ha flyttet over til rikstv. Har tidligere vært en fornøyd kunde hos Get i flere år., men måtte bytte over da borettslaget vi flyttet til hadde avtale med dem. Da vi kjøpte leiligheten sto tven på forrige eier, på telefon fikk jeg beskjed at eierskiftet er ikke noe de kan fikse for meg og at jeg må ordne alt selv og sende beskjed til dem med bekreftelse fra styret. Personen jeg snakket med var uhøflig og var til ingen hjelp eller trøst. Etter å ha tatt kontakt med styret ble jeg sendt tilbake til Rikstv da de har aldri hørt om at andelseiere selv måtte ordne dette. Andre gangen jeg ringte ble jeg møtt av en kundebehandler som var hyggelig og til stor hjelp, han ordnet alt for meg og beklaget på vegne av forrige man. Også kommer vi til i dag. Jeg ringte fordi jeg ønsket å betale ekstra og oppgradere pakken min. Personen jeg snakket med ville ikke hjelpe meg og ba meg selv om å snakke med styret i borettslaget og finne ut hvor mye de betaler til Rikstv for så å lage regnestykket for og trekke det fra prisen for en Rikspakken og ta igjen kontakt med dem. De må virkelig lære seg mye om kundebehandling fordi dette er ikke slik man behandler kunder som ringer for å få hjelp. Om kunder må ordne alt selv uansett hvorfor har de i det hele tatt noen på call senteret? Bytt ut alle med chatboter, mye billigere i drift og kundene slipper å forvente hyggelige medarbeidere som tar opp telefonen.
Da de har en god markedspris i den rå kampen om kunden og en av de mest populære TV-leverandører så jeg har fått en meget god kvalitet på Pris, Common InterFace card så jeg får digitale kanaler med høy kvalitet på bildet så ser jeg nå TV uten dekoder da det CIC card settes inn i TV og stabilitet er mye bedre og høy oppløsning på skjermen da man bruker den digitale kanalen som er mye bedre istedenfor dekoder via HDMI kabel som ikke kan sammenlignes. Topp karakter til RiksTv.