Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
RiksTV
2.0
318 verifiserte omtaler

RiksTV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
318 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#2
Bra
RiksTV er rangert
#2 av 5 tv-leverandører
18%
Forferdelig
18% anbefaler RiksTV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 318 omtaler om RiksTV

FILTRER OMTALER
24
16
35
42
201
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om RiksTV
RiksTV har 318 verifiserte omtaler på Bytt.no

Superfornøyd

Omtale av  Torild S

Kan anbefale rikstv. Hyggelige kundebehandlere som hjelper meg til gode løsninger når det gjelder valg av utstyr og bytte av eier på abbonementet. Veldig fornøyd.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med RiksTV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig, anbefaler ingen Rikstv

Omtale av  Sandra

Jeg er veldig misfornøyd med måten de behandler kunder. Har vært i kontakt med dem 3 ganger på 1 mnd etter å ha flyttet over til rikstv. Har tidligere vært en fornøyd kunde hos Get i flere år., men måtte bytte over da borettslaget vi flyttet til hadde avtale med dem. Da vi kjøpte leiligheten sto tven på forrige eier, på telefon fikk jeg beskjed at eierskiftet er ikke noe de kan fikse for meg og at jeg må ordne alt selv og sende beskjed til dem med bekreftelse fra styret. Personen jeg snakket med var uhøflig og var til ingen hjelp eller trøst. Etter å ha tatt kontakt med styret ble jeg sendt tilbake til Rikstv da de har aldri hørt om at andelseiere selv måtte ordne dette. Andre gangen jeg ringte ble jeg møtt av en kundebehandler som var hyggelig og til stor hjelp, han ordnet alt for meg og beklaget på vegne av forrige man. Også kommer vi til i dag. Jeg ringte fordi jeg ønsket å betale ekstra og oppgradere pakken min. Personen jeg snakket med ville ikke hjelpe meg og ba meg selv om å snakke med styret i borettslaget og finne ut hvor mye de betaler til Rikstv for så å lage regnestykket for og trekke det fra prisen for en Rikspakken og ta igjen kontakt med dem. De må virkelig lære seg mye om kundebehandling fordi dette er ikke slik man behandler kunder som ringer for å få hjelp. Om kunder må ordne alt selv uansett hvorfor har de i det hele tatt noen på call senteret? Bytt ut alle med chatboter, mye billigere i drift og kundene slipper å forvente hyggelige medarbeidere som tar opp telefonen.

Billig abonnement og veldig billig Common InterFace card for å kunne se uten dekoder.

Omtale av  Ole C. N

Da de har en god markedspris i den rå kampen om kunden og en av de mest populære TV-leverandører så jeg har fått en meget god kvalitet på Pris, Common InterFace card så jeg får digitale kanaler med høy kvalitet på bildet så ser jeg nå TV uten dekoder da det CIC card settes inn i TV og stabilitet er mye bedre og høy oppløsning på skjermen da man bruker den digitale kanalen som er mye bedre istedenfor dekoder via HDMI kabel som ikke kan sammenlignes. Topp karakter til RiksTv.

Dårlig utvalg og ustabilt bilde og fjernkontroll

Omtale av  Skuffet

Ustabilt bilde. Utvalget er uinteressant og fjernkontroll med skarpe stålkanter er allergifremkallende. Ingen alternativ å bytte.

Dekoderen

Omtale av  Eirin

Boksen slår seg plutselig av midt i et program for så å slå seg på igjen selv etter en stund, boksen har problemer med å koble seg til nettet enda det er oppe og går som normalt, får opp flere feilmeldinger, spoleknappen fungerer ikke som den skal den fryser bildet og da jeg trykker på play fortsetter den å spole for så å stoppe selv langt uti et program, kobler seg av nettverket så jeg flere ganger må koble den på igjen. Fikk ny dekoder men det samme problemet der også.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kvalitet på TV via internett

Omtale av  Morten P

Selv med 100mb/100mb klarer ikke sendingene å være klare og i HD, mulig det er kun mulig med antenne. Vi byttet fra Get og brukte 100mb/100mb og det var alltid 110% høy kvalitet. RiksTV har mye å lære om kvalitet via internett.

Dårlig kundeservice

Omtale av  Pål E

Lyger om avtaler, nekter å fikse opp. Er frekk mot kundene. Bryter avtaler. Retter ikkje oppigjen etter seg.

RiksTV har 318 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til RiksTV mener
Har tilegnet profilen
RiksTV deltar på Bytt.no

RiksTV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
RiksTV besvarer omtaler

RiksTV har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
RiksTV henter ikke inn tilbakemeldinger

RiksTV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR