RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lipsynk feil på tv2 kanaler spesielt sport 1 og 2 med hyppige lipsynk problem. kundeservice kan ikke hjelpe/svare og behov for hele tiden ta strøm for omstart av mottaker. Skylder på fiberleverandør. Dette hadde vi ikke med forrige leverandøren. Alt annet av tekninske løsninger i bårt hjem med behov for nett fungerer optimalt.
Det er bare repriser og reklame, blir drit lei hele pakka,og prisene går opp.
God erfaring for mitt bruk. Kvalitet på sendingene er bra.
var greit i starten men så økte prisen i løpet av årene til det ha blitt helt usmåkelig - dessverre ,da blir det bytte
Bra men litt lang ventetid på kundeservice . Det var også vanskelig å forhandle pris.
Eneste som er tilgengelig på min side, etter 4 år som kunde, er selfølgelig fakturaen 😳
Ikkefungerende kundeservice. Svarer ikke på telefon og ringer ikke opp. De sender en sms etter en stund og sier de har forsøkt å ringe.