RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kun repriser gjennom 20 år som kunde. Reklamen tar større og større plass. Litt dyrt. Ok kundeservice, fikk ny antenne m kabel gratis da jeg klagde på dårlig signal fra enkelte kanaler.
Det er komplett umulig å komme i kontakt med kundesenteret. 1 times ventetid i telefon, mange forsøk på chat, osv. Det går ut over min psykiske helse. Har kun et enkelt spørsmål. Må bare gi opp. Det er enkelt for RiksTV å forbedre seg på mange områder innen kundeservice. Men det later til at ingen gidder å ta ansvar for å hjelpe oss som er kunder.
De lurer folk med pris. Vi fikk tilbud gjennom Obos open nett på 399 for strømtjenetn med etter bestillningen var priset 599. Fuskere
Lipsynk feil på tv2 kanaler spesielt sport 1 og 2 med hyppige lipsynk problem. kundeservice kan ikke hjelpe/svare og behov for hele tiden ta strøm for omstart av mottaker. Skylder på fiberleverandør. Dette hadde vi ikke med forrige leverandøren. Alt annet av tekninske løsninger i bårt hjem med behov for nett fungerer optimalt.
Det er bare repriser og reklame, blir drit lei hele pakka,og prisene går opp.
God erfaring for mitt bruk. Kvalitet på sendingene er bra.
var greit i starten men så økte prisen i løpet av årene til det ha blitt helt usmåkelig - dessverre ,da blir det bytte