RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett tilgjenglig, men for mye surr? Faller ofte ut med enkeltkanaler??? tilhører et sameie og lurer på nabo og tv, påvirkes jeg av nabo sine valg, bare en vegg imellom fra tv til tv???
dårlig hjelp fra kundeservice. viser dårlig bistand. Ikke behjelpelig. forstår ikke hvorfor jeg fremdeles betaler abonement på noe som funker så dårlig
Har nå venta i over en time for og snakke med kundeservice og enda ikke kommet igjennom dette er ikke holdbart
Bruker 1.5 timer på å komme igjenom til kunde service!!elendig service,styr klar
Alt for høy pris nå , så derfor ønsker å undersøke etter lavere priser
Dårligere tv-tilbud for hver måned MEN; dyrere og dyrere for hver måned....:-(
Sa opp først 1 gang , ingen bekreftelse på email . Gjorde prosessen 2 ganger til , ingen bekreftelse på email da heller . . Ringte de å da etter samtale fikk jeg en bekreftelse på email men da er det selvfølgelig oppsigelse tid til tross for kundeforhold for over 15 år sammenhengende . Kommer ikke tilbake . Virker veldig useriøst .