RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har sittet lenge i telefon, og er nr1 i køen, men kommer ikke lengre. Prøvde chat, men der er jeg nr7, og gidder ikke å bruke mer tid. Så når jeg leser alle de dårlige karakterene, så velger jeg heller noen andre leverandører.
Dårlige signaler fra dekoder. Veldig lang tid for å komme igjennom på telefon. Dårlig chatte funksjon.
Har byttet dekodere flere ganger (PVR opptakere). De hakker og må restartes jevnlig, det å gå tilbake for å se noe er ofte problematisk, kontrollen er en stor vits. Alt i alt ville jeg satt '0' i skalaen om den hadde vært der! Etter flere bytter av (gammel type PVR) pga diverse problemer forsøkte jeg å få de til å sende den nyeste, men neida - det skulle de ha betalt for. Så - hold dere langt unna dette selskapet hvis mulig.
Godt tv signal i byane :) Ekstremt dårleg kundebehandling!!! Og dårlegt signal om ein ikkje bur i ein by!!!
Brukbare tv stasjoner enkel betjening, men ofte oppdatering under seing.
Dårlig dekoder, dårlig dekning, dårlig kundeservice. Nesten umulig å bli kvitt uten å betale seg ut. Arrogante kundebehandlere.
Dekning er grei, men mistet ett par kanaler. Kundeservice svarer på mail, men litt dyrt å ringe til dem. Helt elendig med fakturering og bare rot i deres system. Jeg fikk en uforståelig purring, enda jeg faktisk har fasttrekk på mitt RiksTV abonnement. Har gitt RiksTV valget - enten trekke kravet eller at jeg går til sak mot dem Ett godt råd: Hold deg unna RiksTV, hvis du ikke vil bli forsøkt lurt for penger!