RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna rikstv viss du skal ha det i bobil funger ikke. vi har fricamping på fjellet og forskj steder ellers i Norge men hver gang må vi kontakt rikstv og de sier er ikke signaler dere dere er eller så sier de flytt bobilen eller antenne hva slags svar er dette nå vi betaler for og få inn tv kanaler
Det er for dyrt å oppgradere når man først har blitt kunde. Nye kunder kan være heldige, men de flår sine egne kunder.
Ikkje mulig å avbestille. Ingen tar telefon, ingen ringer opp, ingen mailadresse. Elendig dekning rundt i Norge
Helt umulig å få snakket med kundeservice på telefon. Ventet på svar over en time. Da ga jeg opp.
De var behjelpelig med alt med oppsett og det fungerer-
Totalt umulig og nå de pr telefon. Og chatbot hjelper ingenting. Går ikke ann og være kunde i et sånt firma.
Bestilte et abonnement på nettet. Har ikke mottatt dekoder. Har forsøkt å kontakte dere i over 1 uke. Umulig å komme igjennom har brukt mange timer i telefonen nå men ingen respons. Chatten er en vits, dårlig kundebehandling. Men regning på frakt av en antenne har jeg fått + at abonnementet tydeligvis går fra jeg bestilte. Svareren sier gjerne 16 minutter vente tid, men det stemmer ikke. Du får ikke snakke med en kundebehandler selv om du venter i over 1 time. Å skrevet inn telefon nummeret mitt til dere, dere skulle liksom ta kontakt, men det gjør dere jo heller ikke. Fortvilende