RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt stigende priser, begrenset kanalutvalg/pakka
Selve programpakkene fungerer tålig greit,men bredbåndsleverandøren NGT leverer ikke tilstreklig kapasitet på nettet.
Alt bra, men for mye reklame gjør at skjermtitting tar alt for lang tid.
Jeg bor i et sameie der vi betaler kr. 380.- pr. måned for TV/bredbånd. Det er ok. I september i 2023 avtalte jeg RiksPakken med kr. 200.- pr. måned. Nå koster den kr. 350.-. 75% økning. Er det lov?
Gikk fra telenor t-we i frustrasjon. Lite visste jeg ...helt elendig produkt og kundebehandling. Styr for guds skyld unna. Har vært kunde i en knapp måned og ingenting har funket så langt,ei heller har noen klart å gjøre noe med det. Og selvfølgelig bindingstid,så stuck med noe som ikke virker og må da abonnere på apper i tillegg for å se tv.
Min erfaring er at det tar ***** lang tid å få hjelp pr. telefon, og hvis man velger 'tilbake-ringing' (tast 1) så tar det evigheter før noen ringer deg opp igjen. Konklusjon er DÅRLIG SERVICE for kundene!!
Dette må være et av de mist brukervennlige tv leverandøren vi har. Vårt sameie la om til fiber, og med det fikk vi RiksTV. Jeg liker å strømme, men måtte da ha en egen strømmeboks, som selvfølgelig koster. Jeg finner det veldig tungrodd, og må innom mange klikk for å komme på f eks NRK1. Kundeservicen vil jeg ikke en gang kommentere. Jeg virkelig savner telia!