RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bor i et sameie der vi betaler kr. 380.- pr. måned for TV/bredbånd. Det er ok. I september i 2023 avtalte jeg RiksPakken med kr. 200.- pr. måned. Nå koster den kr. 350.-. 75% økning. Er det lov?
Gikk fra telenor t-we i frustrasjon. Lite visste jeg ...helt elendig produkt og kundebehandling. Styr for guds skyld unna. Har vært kunde i en knapp måned og ingenting har funket så langt,ei heller har noen klart å gjøre noe med det. Og selvfølgelig bindingstid,så stuck med noe som ikke virker og må da abonnere på apper i tillegg for å se tv.
Min erfaring er at det tar ***** lang tid å få hjelp pr. telefon, og hvis man velger 'tilbake-ringing' (tast 1) så tar det evigheter før noen ringer deg opp igjen. Konklusjon er DÅRLIG SERVICE for kundene!!
Dette må være et av de mist brukervennlige tv leverandøren vi har. Vårt sameie la om til fiber, og med det fikk vi RiksTV. Jeg liker å strømme, men måtte da ha en egen strømmeboks, som selvfølgelig koster. Jeg finner det veldig tungrodd, og må innom mange klikk for å komme på f eks NRK1. Kundeservicen vil jeg ikke en gang kommentere. Jeg virkelig savner telia!
Riks TV er et selskap som nesten aldri tar telefonen for kundeservice. Vi prøvde telefonnummeret deres og ventet først i 45 minutter, så ga vi opp og prøvde igjen senere. Etter ytterligere 1 time og 15 minutter på ventetid ga vi opp for den dagen. På 3. forsøk dagen etter ventet vi "bare" 32 minutter før de gadd å svare på telefonen. Call center-opptaket forteller deg alltid at "de opplever et uvanlig høyt samtalevolum", uansett hvilken dag eller tid du ringer. De bryr seg tydeligvis ikke om kunder og vil i stedet at du skal bruke "chatboten" (opptaket forteller deg det hvert minutt du venter), men den chatboten er ubrukelig og kan ikke svare på noen kunde- eller faktureringsspørsmål. Så hvis du kan, prøv et hvilket som helst annet TV-selskap som Amazon, Netflix, Hulu, og unngå dette selskapet. Ærlig talt tror vi ikke lenger at de «bryr seg», og da vi endelig fikk tak i dem, kansellerte vi alle abonnementene våre av skjær frustrasjon.
Jeg blir avbrutt i telefonen. Dere svarer ikke på konkrete spørsmål, dere bryter loven om norsk folkeskikk og i media får dere masse pepper og kundeservice er mildt sagt fraværende og min advokat er sjokkert over den behandlingen dere gir deres kunder
Ikke oppdatert teknologi, ofte dårlig tilgang, tv’n henger ofte, rett og slett et dårlig produkt.