Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
RiksTV
2.0
317 verifiserte omtaler

RiksTV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
317 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#2
Bra
RiksTV er rangert
#2 av 5 tv-leverandører
18%
Forferdelig
18% anbefaler RiksTV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 317 omtaler om RiksTV

FILTRER OMTALER
24
16
35
42
200
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om RiksTV
RiksTV har 317 verifiserte omtaler på Bytt.no

Å få hjelp tar altfor lang tid!

Omtale av  Thor A. S

Min erfaring er at det tar ***** lang tid å få hjelp pr. telefon, og hvis man velger 'tilbake-ringing' (tast 1) så tar det evigheter før noen ringer deg opp igjen. Konklusjon er DÅRLIG SERVICE for kundene!!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med RiksTV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Håpløst tungvint!

Omtale av  Liv

Dette må være et av de mist brukervennlige tv leverandøren vi har. Vårt sameie la om til fiber, og med det fikk vi RiksTV. Jeg liker å strømme, men måtte da ha en egen strømmeboks, som selvfølgelig koster. Jeg finner det veldig tungrodd, og må innom mange klikk for å komme på f eks NRK1. Kundeservicen vil jeg ikke en gang kommentere. Jeg virkelig savner telia!

Null kunde service

Omtale av  Bjarne B

Riks TV er et selskap som nesten aldri tar telefonen for kundeservice. Vi prøvde telefonnummeret deres og ventet først i 45 minutter, så ga vi opp og prøvde igjen senere. Etter ytterligere 1 time og 15 minutter på ventetid ga vi opp for den dagen. På 3. forsøk dagen etter ventet vi "bare" 32 minutter før de gadd å svare på telefonen. Call center-opptaket forteller deg alltid at "de opplever et uvanlig høyt samtalevolum", uansett hvilken dag eller tid du ringer. De bryr seg tydeligvis ikke om kunder og vil i stedet at du skal bruke "chatboten" (opptaket forteller deg det hvert minutt du venter), men den chatboten er ubrukelig og kan ikke svare på noen kunde- eller faktureringsspørsmål. Så hvis du kan, prøv et hvilket som helst annet TV-selskap som Amazon, Netflix, Hulu, og unngå dette selskapet. Ærlig talt tror vi ikke lenger at de «bryr seg», og da vi endelig fikk tak i dem, kansellerte vi alle abonnementene våre av skjær frustrasjon.

En katastrofe av behandling av en kunde!!

Omtale av  Arild H

Jeg blir avbrutt i telefonen. Dere svarer ikke på konkrete spørsmål, dere bryter loven om norsk folkeskikk og i media får dere masse pepper og kundeservice er mildt sagt fraværende og min advokat er sjokkert over den behandlingen dere gir deres kunder

Lite fornøyd

Omtale av  Kathrine

Ikke oppdatert teknologi, ofte dårlig tilgang, tv’n henger ofte, rett og slett et dårlig produkt.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Rikstv via antenne.

Omtale av  Jørn

Kun repriser gjennom 20 år som kunde. Reklamen tar større og større plass. Litt dyrt. Ok kundeservice, fikk ny antenne m kabel gratis da jeg klagde på dårlig signal fra enkelte kanaler.

Skjerp dere

Omtale av  Knut A. S

Det er komplett umulig å komme i kontakt med kundesenteret. 1 times ventetid i telefon, mange forsøk på chat, osv. Det går ut over min psykiske helse. Har kun et enkelt spørsmål. Må bare gi opp. Det er enkelt for RiksTV å forbedre seg på mange områder innen kundeservice. Men det later til at ingen gidder å ta ansvar for å hjelpe oss som er kunder.

RiksTV har 317 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til RiksTV mener
Har tilegnet profilen
RiksTV deltar på Bytt.no

RiksTV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
RiksTV besvarer omtaler

RiksTV har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
RiksTV henter ikke inn tilbakemeldinger

RiksTV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR