RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg blir avbrutt i telefonen. Dere svarer ikke på konkrete spørsmål, dere bryter loven om norsk folkeskikk og i media får dere masse pepper og kundeservice er mildt sagt fraværende og min advokat er sjokkert over den behandlingen dere gir deres kunder
Ikke oppdatert teknologi, ofte dårlig tilgang, tv’n henger ofte, rett og slett et dårlig produkt.
Kun repriser gjennom 20 år som kunde. Reklamen tar større og større plass. Litt dyrt. Ok kundeservice, fikk ny antenne m kabel gratis da jeg klagde på dårlig signal fra enkelte kanaler.
Det er komplett umulig å komme i kontakt med kundesenteret. 1 times ventetid i telefon, mange forsøk på chat, osv. Det går ut over min psykiske helse. Har kun et enkelt spørsmål. Må bare gi opp. Det er enkelt for RiksTV å forbedre seg på mange områder innen kundeservice. Men det later til at ingen gidder å ta ansvar for å hjelpe oss som er kunder.
De lurer folk med pris. Vi fikk tilbud gjennom Obos open nett på 399 for strømtjenetn med etter bestillningen var priset 599. Fuskere
Lipsynk feil på tv2 kanaler spesielt sport 1 og 2 med hyppige lipsynk problem. kundeservice kan ikke hjelpe/svare og behov for hele tiden ta strøm for omstart av mottaker. Skylder på fiberleverandør. Dette hadde vi ikke med forrige leverandøren. Alt annet av tekninske løsninger i bårt hjem med behov for nett fungerer optimalt.
Det er bare repriser og reklame, blir drit lei hele pakka,og prisene går opp.