Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig god kundeservice på telefon, forvirrende/vanskelig å velge abonnement fra hjemmesiden.
Bra pris. Krevende, må bruke tid på oppfølging. Ellers blir avtalen plutselig veldig dyr.!!! Dere kan følge opp kundene ved å informere om prisendringer bedre. Nå må en bruke mye tid på internett. Dere kunne gitt info via for eksempel mail eller sms.
Fikk bra hjelp per telephone. Endret fra fast pris til spotpris.
Mye rot med avtale, holder ikke å informere på nettsiden om at avtalen plutselig går over til å ha månedsgebyr.
Lurepriser! Lavt i starten med beskjed om å følge med og holde kontakten for å holde prisen nede. Dette stemmer ikke! Var i kontakt flere ganger i løpet av året jeg var kunde. Avtalene de gjør med kundene er uoversiktlige. Så fort datoen er nådd, setter de kunden over på den dyreste avtalen som må være langt over alt annet på markedet, uten å informere. Dette er dårlig kundebehandling!
Utmerket kundeservice. Savner "Min side" Gode tilbud på strøm.
Svindel og useriøst fakturert i hytt å pine og ikke i henhold til avtale! Som 90% av alle andre her inne seier STYR unna!!
De stod med billigst strøm på elskling, så jeg byttet der. Sa 0,- i påslag på spot. Fikk faktura med 8,9 øre i påslag! Svarer unnvikende på alle henvendelser.
Dårligere kundeservice skal du lete lenge etter!! Glemte å informere tidligere leverandør om at jeg byttet til dem slik at jeg ble dobbelt-fakturert. Når feilen ble oppdaget ble det mitt ansvar å rydde opp i det!! Dessuten: Mye dyrere strøm enn de lover!!
Da jeg byttet fra Agva til en annen leverandør, ringte de meg og tilbød lavere strømpris. Jeg godtok ikke tilbudet, men svarte at jeg skulle tenke på det. Så plutselig var jeg kunde hos Agva igjen! En epost ønsket meg velkommen som ny kunde! Etter kun et døgn hos den leverandøren jeg selv hadde valgt. Agva nekter å gi slipp på kunder. Hold dere langt unna! Jeg har byttet igjen og er spent på hva mer Agva finner på.
Super expensive and prices change somehow when the bill comes.
De lokket meg med en avtale, men gjorde slik at jeg måtte betale for en annen. Useriøst selskap.
Det finnes ikke noe bra med dette selskapet hvis man ser bort fra den aller første fakturaen som kommer "rett". Etter det har de tydeligvis ikke sett noen form for avtalegiro som denne avtalen jeg har skrevet og slenger deg over på den dyreste avtalen du har uten varsel eller noe som helst. Jeg har til og med med bankens hjelp sendt inn manuelt skjema til de - det har de tydeligvis heller ikke fått: Det er ikke mulig det vet du - nå blir det bytte!!! Når det er så slett service er det bare å styre unna uansett hvor billig de måtte late som de er.
Bestilte Spot til 34 ø/kwt fikk variabel til 64ø/kwt. Så har de nerver til og si at jeg bestilte variabel online. Ennå jeg har det svart på hvitt. Lurer på hvor mange tusen kunder de gjør det samme med? Siste ord i denne saken er ikke sagt.
Hei Tommy, Jeg vil veldig gjerne ta en titt på denne saken, for det er direkte symmetri mellom produktvalg på nettsiden og i kundebasen. Supert om du kan sende meg din kundeinfo på [email protected] så skal jeg finne ut av det! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Kommer godt ut på Forbrukerrådets strømbarometer, men dette er lokkepriser og etter relativt kort tid kommer det prispåslag. Jeg bytter derfor etter kort tid. Agva er datterselskap av Telinet; det i seg selv er god nok grunn til å styre langt unna dette selskapet.
Heisann Ringte kundeservice angående en faktura der jeg så forbruk kwh var forskjellig fra Hafslund nett sin. Fikk en meget bra forklaring av en hyggelig kar med navn Filip. Han oppfordret også til å sjekke hjemmesidene til Agva med jevne mellomrom for å få med eventuelle kampanjer. Håper i fremtiden at også Agva kan tilby en faktura med nettleie og forbruk samlet.
Hei Stig, Hyggelig å høre at du er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice