Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke noe svar på e-post, ikke noe service-tlf'.nr på fakturaen. Merkelig og uforståelig fakturering av strømforbruk før avtalen ble inngått. Uforståelig forklaring. Inkassotrussel. De har sendt meg en regning som de burde frafalle pga. uryddig og utydelige forhold, men nå betaler jeg før inkasso og avslutter forholdet. Det som var bra var at kundeservice ringte meg opp igjen da jeg ringte på det eneste nr. på gule sider som er et 815-nr (betal-nr)
Begynte som en billig strømavtale - gikk over til å bli forferdelig dyrt. Utrolig provoserende selskap. Anbefaler alle til å styre unna.
Har de aller beste erfaringer med Agva. Svarer raskt på henvendelser og bekrefter alltid avtalen pr. mail når jeg ønsker det.
Ligger bra vedrørende priser. Kan bli bedre på kommunikasjon. Er/var kunde i Telinet.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi håper du blir fornøyd med kommunikasjonen i fremtiden. Vennlig hilsen Kundeservice Agva Kraft AS
Hold dere unna, jeg har det på svart og hvitt 28 øre per kilowatt, betalte alle regningene ved forfallsdatoene og etter 6 måneder de vibs og vabs de forandret på prisen uten varsel på den dyreste pris, og inkasso selskapet er like sleip. Fra gang til gang bruker de nesten en måned til å svare som sagt hold dere unna.
Hei Soroush, Etter hva jeg forstår har du tegnet en avtale som hadde krav om avtalegiro/efaktura, noe det skal ha blitt tydelig informert om. Årsaken til dette kravet er at kostnadene må holdes på et minimum for å kunne tilby så lave priser. Dersom du mener å ikke ha fått denne infoen, ber jeg deg ta kontakt med kundeservice på nytt. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Veldig hyggelig hjelp når jeg ringte og etterlyste regning. Kjempeservice.
Enkelt å bli kunde og billig strøm.
Super kunderservice, veldig oversiktlig og enkelt, bare positive erfaringer.
Har ingen negative erfaringer, men eg må nok skifte leverandør, då eg ser at eg kan få strøm billigere hos andre leverandører.
Jeg burde har lest omtaler før bytting til Avga. Ringt flere ganger uten svar, vurderer å bringe saken til Forbrukerrådet.
Fikk kreditfaktura på 2 mnd. + ny faktura for 3 mnd. ifm. overgang til Agva Kraft AS. Det kom ingen penger i retur fra Telinet inn på min konto så jeg betalte heller ikke fakturaen. Både Kreditnota og Faktura hadde forfall 19.05.2017. Fikk derfor purring med varsel om inkasso på at jeg ikke hadde betalt fakturaen. ( Viktig at jeg betale, men IKKE viktig at Telinet betale det de skylte meg) På neste faktura var summen økt med 200,- pr mnd + renter på fakturabeløpet som jeg ikke hadde betalt. (At de skylte meg penger var ikke hensyntatt) Jeg kontaktet kundeservice og spurte om når jeg skulle få pengene mine i retur og hvorfor beløpet pr. mnd. var økt. Etter noen mailer fram og tilbake har de lovet å betale det de skylder meg og at de ikke sender meg til inkasso før neste uke og at de stryker rentene. At beløpet pr. mnd var økt måtte jeg jo skjønne. Det kom også en mail som forklarer hvordan jeg skal gå fram for å finne meg ny strømleverandør og hvordan de da vil avregne meg. Dårlig kundebehandling :-(
Lett å få avtale på fastpris, og de sier at de skal holde kunden informert om prisendringer. Men det gjør de ikke. I mitt tilfelle havnet jeg imellom 2 fastprisavtaler tidsmessig, i de 14 dagene jeg havnet imellom så overførte de meg til en avtale som heter "flyt", med TRIPPEL PRIS av den fastavtalen jeg hadde! Hørte ikke et pip fra dem heller, ingen telefon - ingen email. Bare en Helsikes regning. Greit nok, jeg skal passe på sjøl, men ærlig talt da!! Grrrr......
Datterselskap av Telinet Energi som er like ille. Gjør ting med avtalene uten å si ifra til kunden. Øker strømprisen uten videre og sender deg inkassovarsel uten å ha fakturert deg. Elendig kundeservice med kopier og lim inn svar. Hold dere langt unna.
Det enkleste man kan gjøre for miljøet som har størst effekt er å kutte ut Agva (juks og bedrag). Fikk regning hvor summaprisen var dobbelt så høy som den skulle være fordi Agva er svindel som slett ikke er der for å selge deg strøm til en billig penge. Agva gjør ingen innsats overhodet i å informere ny kunder om hvordan de setter opp efaktura og avtalegiro og sats på at de glemmer/ikke får til å gjøre dette selv. Selv om jeg ønsket meg E-faktura og Avtalegiro fikk papirfaktura i posten. En faktura på 0kr blir sendt ut for første måned. Det er vanskelig å sette opp Avtalegiro for en betaling på 0kr og det er ingen form for hjelp for hvordan man setter opp Avtalegiro. Senere fikk jeg miljøgebyr papirfaktura(49 kr.) ringte kundeservice og fikk raskt svar. Kundebehandler ville ikke ordne fakturaproblemene og miljøgebyret måtte betales! Vær kritisk til hvor du legger igjen pengene dine og hold deg unna Agva!
Jeg få store regninger men bruker mindre strøm enn det dere har tatt penger for. Kan dette rettes opp?
Frekk kundeservice, legger på og nekter å hjelpe.. Byttet abonnement uten å gi beskjed til meg, endrer avtale uten varsel. Henviser til regelverket som de selv ikkje holder.. Hold dere langt unna AGVA (Anonymisert) i kundeservice er ein sur j%"#!. 👍