Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ringte kundeservice med en henvendelse om feil i fakturering, og fikk god hjelp av hyggelig og behjelpelig personell. Eksemplarisk! Klimanøytral strøm er ikke så vanskelig å finne i Norge, men jeg setter veldig pris på lovnaden, og til en god pris.
Var billigst når vi byttet. Kan bli bedre på informasjon ved prishopp mm.
Har utelukkende gode erfaringer med Agva. De leverer som lovet: Billig og fornybar energi.
Kontaktet Agva og fikk super service og råd.. Ordnet opp med en gang.
De leverer billig strøm og kundebehandlerne jeg har snakket med på telefon er vennlige og hjelpsomme. Det var noe tull med efaktura for min del, men det er rettet opp i etter å ha snakket med Agva og forklarte situasjonen. Det største problemet er vel at det er vanskelig å komme gjennom på telefon, men det "brenner" som regel ikke så da prøver jeg bare igjen senere.
Det var veldig bra kundeservice. Har nettopp blitt kunde så kan ikke si så mye annet enn det jeg har opplevd til nå.
Vesentlig rimeligere enn mange andre selskaper. Mye jobb med å følge med sjøl på pris.
Førebels alt bra. Har vært kunde i ca 3 uker. Positiv tilbakemelding på forespørsel.
Agva er ikke Hafslund, og har ingenting med Hafslund å gjøre. Bedre enn det kan man ikke bli. Mangler minside og andre webtjenester, men det kan vel komme etter hvert. Litt vanskelig å komme igjennom til kundeservice på telefon, men de ringer tilbake når du trykker 9.
Billig og bra. Håper andre benytter seg av Agva Kraft.
Meget god kundeservice - får god og informativ hjelp. Dyktige konsulenter. Billig strøm - fikk 2 mnd med 5 øre pr kW. Dessverre går prisen opp og beveger seg til vanlig markedsnivå men igjen fortsatt mye lavere enn jeg hadde før hos Hafslund. Kommer til å forbli kunde fremover.
Bra: Sender ikke til inkasso når de ikke får tak i meg Dårlig: Ønsker å få sent faktura på mail.
Som alle andre.. Lite og skrive om. Men litt raskere svar og mer kunde vennlighet har aldri skadet noen..
Mangler informasjon om hva man gjør når man får første faktura på 0 kr, da den blir overført til neste faktura, for da kan man ikke åpne for avtalegiro og efaktura.
Ny kunde, uvant å skulle følge med på pris hele tiden, men mange gode tilbud.
Dere hadde gjort en feilregistrering, slik at jeg ikke fikk gratismåneden. Jeg lurer på at dette ikke er et mønster. Dere sa at det var registrert måned 3 istedenfor måned 5. En GROV feilregistrering etter min mening. Tilliten til Agva Kraft er dårlig etter dette. Dere hadde også STORE problemer med å registrere når gratismåneden skulle begynne. Dere skyldte på at Hafslund ikke hadde godkjent når det var fra. DÅRLIG tillit fra meg, og jeg vil kanskje gå tilbake til Gudbrandsdal Energi. Jeg er spent på deres unnskyldning for å ha rotet sånn!!