Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det tok alt for lang tid fra en gikk over til dere (over en og halv måned) når andre leverandører bruker max. 14 dager til leveranse fra dem blir igangsatt, uten at dere gir noen som helst varsel/tilbakemelding om at det er noe mangel eller feil.
Jeg har vært i kontakt med Agva et par-tre ganger i løpet av ett år og hver gang har kundeservicen vært på topp. Kundebehandler er veldig hyggelig og ordner det som skal ordnes på en-to-tre. Som Agvakunde bør man følge med på prisene som varierer ganske mye. I en periode kan f. eks. Agva flyt online være billigst, men så kan den bli dyrere og en annen avtale som f. eks. Agva variabel online blir billigere. Da kan man bytte strømavtale enkelt ved å ta en telefonsamtale til dem. Agva passer nok best for de som har tid og lyst til å følge med på prisene på de ulike avtalene.
Har hatt Agva Variabel Online fra ca 1. mars i år. De lokker med lav inngangspris men øker deretter prisene dramatisk. Startet med 5 øre, deretter 12, 9, så 29, 9 og nå 39 øre per kWh. De varsler deg IKKE om prisendringer. Du må selv gå inn på deres hjemmeside og finne prisendringene der. Sa opp denne avtalen i dag.
God service på kundesenteret. Fikk raskt svar på det jeg lurte på.
Byttet til Agva fordi det såg billig ut. Det var det i en liten periode, inntil jeg oppdaget at jeg nå betalte blodpris. Etter at jeg byttet til Agva fikk jeg absolutt ingen info. Ingen app. Ingen min side. Bare fakturaer i postkassa, fakturaer som ble bare større og større. Har byttet og vil aldri anbefale Agva til noen.
Hei Vegard, Jeg kjenner ikke saken din og kan derfor ikke vite hva som er skjedd. Alle våre avtaler er konkurransedyktige, men de aller billigste avtalene har krav om efaktura/avtalegiro. Grunnen til det er at vi da holder kostnadene på et minimum og kan gi kundene dette i form av svært lave priser. Det er bare å ta kontakt, så hjelper vi deg raskt! Vennlig hilsen Agva Kraft Kundeservice
Skulle ha billig strøm gjennom siden Strømpris. Valgte billigst og fulgte siden. Men opprettet ikke avtalegiro og blei ikke billig... Så vis dere jobber litt med og hjelpe kundene og få avtalene i boks før dere FLYTTER kundene over til dyre strøm avtaler. Så kanskje dere får flere kunder... HVIS DERE ER SERIØSE DA. Prøver en gang til oss dere, men vis tull fra deres side VIPS SÅ ER JEG BORTE :-)
Hei Svein E, Fint om du sender oss en mail eller ringer oss, så skal vi hjelpe deg. Avtalegiro og efaktura må legges inn i nettbanken, så dette kan vi dessverre ikke gjøre for deg, men vi forklarer gjerne hvordan det gjøres. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Svært god oppføging av kundar. Eg vart ved ein feiltakelse satt på eit høgre prisa produkt. Men dette vart retta umiddelbart. Flott jobba. Kan anbefalast.
Hei Arne, Beklager om det har vært ventetid. I dag er det god kapasitet, så bare ring oss på 815 56 857 så hjelper vi deg med en gang. Mvh Agva Kraft Kundeservice