Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til Agva fordi det såg billig ut. Det var det i en liten periode, inntil jeg oppdaget at jeg nå betalte blodpris. Etter at jeg byttet til Agva fikk jeg absolutt ingen info. Ingen app. Ingen min side. Bare fakturaer i postkassa, fakturaer som ble bare større og større. Har byttet og vil aldri anbefale Agva til noen.
Hei Vegard, Jeg kjenner ikke saken din og kan derfor ikke vite hva som er skjedd. Alle våre avtaler er konkurransedyktige, men de aller billigste avtalene har krav om efaktura/avtalegiro. Grunnen til det er at vi da holder kostnadene på et minimum og kan gi kundene dette i form av svært lave priser. Det er bare å ta kontakt, så hjelper vi deg raskt! Vennlig hilsen Agva Kraft Kundeservice
Skulle ha billig strøm gjennom siden Strømpris. Valgte billigst og fulgte siden. Men opprettet ikke avtalegiro og blei ikke billig... Så vis dere jobber litt med og hjelpe kundene og få avtalene i boks før dere FLYTTER kundene over til dyre strøm avtaler. Så kanskje dere får flere kunder... HVIS DERE ER SERIØSE DA. Prøver en gang til oss dere, men vis tull fra deres side VIPS SÅ ER JEG BORTE :-)
Hei Svein E, Fint om du sender oss en mail eller ringer oss, så skal vi hjelpe deg. Avtalegiro og efaktura må legges inn i nettbanken, så dette kan vi dessverre ikke gjøre for deg, men vi forklarer gjerne hvordan det gjøres. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Svært god oppføging av kundar. Eg vart ved ein feiltakelse satt på eit høgre prisa produkt. Men dette vart retta umiddelbart. Flott jobba. Kan anbefalast.
Hei Arne, Beklager om det har vært ventetid. I dag er det god kapasitet, så bare ring oss på 815 56 857 så hjelper vi deg med en gang. Mvh Agva Kraft Kundeservice
Fikk ny faktura der avtalen var gått fra Agva Variabel Online til Agva Flyt uten at vi hadde fått beskjed om det! Fikk beskjed at grunnen til dette var at vi ikke hadde lagt inn Efaktura. Avtalegiro hadde vi lagt inn. Er kanskje fler med samme erfaring om dette? Ikke så bra service dette! - Men dem skulle rette dette opp.
Har hatt to perioder m 3. mnd. fastprisavtale. Opprettet avtalegiro og efaktura med en gang og har ikke fått noen overraskelser bare billig strøm.
Fikk feil faktura, men den ble endret uten problem. Vet selvfølgelig ikke hva som hadde skjedd om jeg ikke hadde reagert. Den hyggelige damen på kundeservise gav informasjon uten oppfordring og var til MEGET stor hjelp. Hurra for kompetente folk.
Jeg ringte inn til dere og fikk god hjelp og forklaring på at fakturaen jeg hadde fått var feil. Det ble ordnet opp med en gang :) Det jeg baserer svarene mine på i denne undersøkelsen er erfaringer foreløpig, blir det store forandringer i prisen pr. kW bytter jeg leverandør.
Hei Tove, Hyggelig at du er fornøyd! Vi skal fortsette å ha konkurransedyktige priser. Vennlig hilsen Kundeservice Agva Kraft AS