Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Pris på Spot i August er fra LOS 65,84 øre /KWt med påslag, fra dere var prisen i samme tidsrom 80,74. Det er jo lureri. Jeg ringte inn den 24/9-18 og ba om en forklaring på prisforskjellen, det ente med at kundebehandleren ble meget sint da hun ikke kunne finne en forklaring, hun bare brøt sammen med meg. Jeg skiftet til et mer seriøst selskap, forbrukerne hos dere burde følge fakturaen nøyere, jeg er meget skuffet over deres forretningsmoral.
Byttet til Agva 11 september, for meg selv og min svigerdatter. Jeg mottok bekreftelse på mail ang strømbyttet, men det gjorde IKKE hun. I dag, 10 dager senere, så ringte jeg kundeservice for å sjekke om de hadde registrert henne også. Fikk snakke med ei sur dame på kundeservice for å etterlyse mailen som bekreftet bytte. Det var tydeligvis ett ork for dama å sjekke opp, men hun gjorde det etter hun fikk opplysningene hun trengte. Hun sa de hadde sendt mail, og jeg svarte at det ikke var mottatt noe mail, og at det var derfor jeg ringte. Mailen er iallefall sendt fikk jeg til svar. Ikke noe tilbud om hun skulle sende den på nytt, for den mailen var sendt.... Ferdig med det... Dette resulterte i at jeg i dag har sendt 2 stk angreskjemaer, på mitt strømbytte, og min svigerdatter's strømbytte. Dårlig kundebehandling av kundeservice førte til tap av 2 nye strømabbonenter, 4 dager før Agva skulle begynne å levere strøm til oss. Dårlig kundeservice FØR dere i det hele tatt har begynt å levere strøm, det må være ett dårlig sjakktrekk eller?
Billig lokkepris på fast strøm, bytter så automatisk til markedes høyeste spotpris. Sender så regning med forhåndsbetaling hvor de dobler estimert forbruk i forhold til tidligere. Overøser nettavisene med artikler som ser ut som redaksjonelle artikler, som er ren reklame. Hvorfor advarer ikke nøytrale(?) strømanmeldere om denne svindelen, og fortsetter med å liste Agva på topp som billigste avtale? Trodde ikke det eksisterte den type svindel blant strømleverandører, og sjekket derfor ikke så nøye som vanlig før jeg gikk på limpinnen.
Manglende ordrebekreftelse eller annen bekreftelse bortsett ifra det som fremkom på siden etter bestilling på nett. Hadde forventet å få betingelser, ordrebekreftelse samt angrerettsskjema på mail etter bestilling. Visste ikke at bestillingen faktisk var gått igjennom før jeg plutselig fikk en telefon fra Fjordkraft om hva de måtte gjøre for å få meg tilbake som kunde. -men jeg valgte Agva uansett siden jeg har vært missfornøyd med Fjordkrafts kundeservice.
Bra så langt. God oppfølging og igangsetting. Hadde vært kjekt om de kunne fanget opp at jeg har hytte også😊😂
Savner mine sider, og vil gjerne se forbruket mitt til enhver tid, og prisen
Takk for nyttig innspill. Vi minner om at du når som helst er velkommen til å kontakte vår kundeservice om det er noen data du trenger i tillegg til at forbruk og pris selvfølgelig er tydelig spesifisert i fakturaen.
Jeg hadde strømforbruk på 303 kwh ca.400 kr TIL BETALING, men så hadde de sent meg strømregning på nesten 3000 kroner. og utrolig nok prøvde de å bortforklare svindlerforsøket med å si at det hadde blitt laget en betalingsavtale på forskudd...og utrolig nok prøvde de å si at denne avtalen ble laget uten noe form for bevis av mitt samtykke FOR DET HADDE JEG NEMLIG IKKE SKREVET ELLER SAGT! DETTE ER ET SVINDELSELSKAP UTEN LIKE! HOLD DERE LAANGT UNNA! TOK KONTAKT MED FORBRUKER/VENN VED MIN SIDE OG FIKK MED SEG DA DE LA PÅ RØRET I DET JEG SKULLE FORKLARE HVOR UTROLIG SLEMT DET VAR I PRØVE Å LURE GODE KUNDER ! OG DET MED ET KONTROLLERT SPRÅKBRUK OG STEMME!
Det ser ut til at du blander to forskjellige perioder. Vi ser i notatene at du har fått tilbud om å endre til en annen tariff og det står vi selvfølgelig ved. Jeg kan hjelpe deg om du sender en mail til [email protected] .