Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig lokkepris på fast strøm, bytter så automatisk til markedes høyeste spotpris. Sender så regning med forhåndsbetaling hvor de dobler estimert forbruk i forhold til tidligere. Overøser nettavisene med artikler som ser ut som redaksjonelle artikler, som er ren reklame. Hvorfor advarer ikke nøytrale(?) strømanmeldere om denne svindelen, og fortsetter med å liste Agva på topp som billigste avtale? Trodde ikke det eksisterte den type svindel blant strømleverandører, og sjekket derfor ikke så nøye som vanlig før jeg gikk på limpinnen.
Manglende ordrebekreftelse eller annen bekreftelse bortsett ifra det som fremkom på siden etter bestilling på nett. Hadde forventet å få betingelser, ordrebekreftelse samt angrerettsskjema på mail etter bestilling. Visste ikke at bestillingen faktisk var gått igjennom før jeg plutselig fikk en telefon fra Fjordkraft om hva de måtte gjøre for å få meg tilbake som kunde. -men jeg valgte Agva uansett siden jeg har vært missfornøyd med Fjordkrafts kundeservice.
Bra så langt. God oppfølging og igangsetting. Hadde vært kjekt om de kunne fanget opp at jeg har hytte også😊😂
Savner mine sider, og vil gjerne se forbruket mitt til enhver tid, og prisen
Takk for nyttig innspill. Vi minner om at du når som helst er velkommen til å kontakte vår kundeservice om det er noen data du trenger i tillegg til at forbruk og pris selvfølgelig er tydelig spesifisert i fakturaen.
Jeg hadde strømforbruk på 303 kwh ca.400 kr TIL BETALING, men så hadde de sent meg strømregning på nesten 3000 kroner. og utrolig nok prøvde de å bortforklare svindlerforsøket med å si at det hadde blitt laget en betalingsavtale på forskudd...og utrolig nok prøvde de å si at denne avtalen ble laget uten noe form for bevis av mitt samtykke FOR DET HADDE JEG NEMLIG IKKE SKREVET ELLER SAGT! DETTE ER ET SVINDELSELSKAP UTEN LIKE! HOLD DERE LAANGT UNNA! TOK KONTAKT MED FORBRUKER/VENN VED MIN SIDE OG FIKK MED SEG DA DE LA PÅ RØRET I DET JEG SKULLE FORKLARE HVOR UTROLIG SLEMT DET VAR I PRØVE Å LURE GODE KUNDER ! OG DET MED ET KONTROLLERT SPRÅKBRUK OG STEMME!
Det ser ut til at du blander to forskjellige perioder. Vi ser i notatene at du har fått tilbud om å endre til en annen tariff og det står vi selvfølgelig ved. Jeg kan hjelpe deg om du sender en mail til [email protected] .
Veldig fornøyd helt til nå. Fikk en uforståelig regning,men etter en samtale med en meget hyggelig dame på kundeservice ble det rettet opp,så jeg regner med at ting blir bra nå og da har jeg ingenting å klage på. Fortsetter det sånn så blir jeg en trofast kunde. Kunne kanskje bli litt flinkere med å informere.
Hei Frank, så bra at det ble ordnet opp i. Vi håper du fortsetter å være fornøyd!
Oppdaget tilfeldig vis idag at august fakturaen var ca 3.5 ganger høyere enn normalt! Ringte og ble fortalt at de nå hadde en ny "ordning", de mente det var gunstig for kundene, å kun betale annenhver mnd! Dvs. de forskuddterer neste mnd basert på historisk forbruk av aktuell mnd. For oss kunder blir det dermed nesten umulig å sammenligne leverandører, samt at de får inn pengene langt tidligere enn avtalt - useriøst!
Hei, Her høres det ut til at vi har vært for dårlige med kommunikasjonen for disse opplysningene stemmer ikke. Ta gjerne kontakt med meg direkte om det er noe jeg kan hjelpe deg med: [email protected]