Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Endrer avtalen uten å si i fra, og sender ut svært dyre regninger med kort frist for betaling. Håpløs kundeservice...
Hei Marit, om du synes det er kort frist vil jeg anbefale deg efaktura eller faktura på epost. Ta gjerne kontakt på [email protected] så skal jeg hjelpe deg!
I en godt skjult link i avtalen har de lagt inn en merknad om at spotprisavtalen byttes over til en annen mye dyrere avtale som de krever inn betaling forskuddsvis av. Dette inntreffer hvis ikke kunden oppretter avtalegiro. Selskapet ble forøvrig dømt i lagmannsretten i 2012 for lignende forhold: «Samlet sett fremstår Telinet Energi AS' vilkår med bindingstid og bruddgebyr som urimelige og i strid med markedsføringsloven 2009 § 22 og anken må forkastes.» https://www.forbrukertilsynet.no/content/2016/04/Telinet-energi-AS.pdf Merkelig at dette selskapet ikke forbys å drive virksomheten videre. Styr unna!
Har vert fornøyd kunde i et år, fikk plutselig jeg en forskuddsregning på over 11.000 kr, og 13.000 KW, på 2 måneder. Forbruke vårt ligger på ca 1500 Kw per måned.
De skrur opp prisene og endrer betingelser. Selv om man ringer og avtaler at de må gi varsel før de endrer, gjør de det likevel. Gir total blaffen i deg som kunde. Bla rett forbi denne søpla her.
De fakturerer i strid med regelverket som skal beskytte forbrukere. Styr unna!
Når jeg på siste regning plutselig fikk forskuddsbetaling uten informasjon på forhånd, en fakturapris på 81 kwh når spotprisen ligger på ca 50 øre og et doblet forbruk av hva jeg egentlig bruker i strøm, var det ganske enkelt å bytte strømselskap. Ikke svarer de på kundehenvendelsen min heller.
Plutselig på siste faktura ble jeg fakturert for strøm 1.10 til 1.11. Har avtale om etterskuddsbetaling. Jeg er en privatperson og driver ingen utlånsvirksomhet. Ble lovet at det skulle ordnes på neste faktura. Har alt sendt ut forespørsel til ny levrandør. Hyggelig dame på kundeservice.