Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Inngikk strømavtalen Spot12, men ble etter en måned satt over på et dyrere produkt - og det uten engang å bli forhåndsvarslet! Det ble oppdaget ved en tilfeldig gjennomgang av strømfakturaen! En slik opptreden anses som høyst uprofesjonell, uetisk og lite forbrukervennlig. Bytte av kraftleverandør skjedde derfor umiddelbart!
Jeg ble lovet en velkomstrabatt på kr 500 som skulle trekkes på første faktura. Det skjedde ikke. Jeg ringte kundeservice og fikk som svar at det ville bli trukket på neste faktura. Det skjedde ikke, derfor finner jeg en annen leverandør. Jeg handler ikke med løgnere. Jeg advarer alle, unngå dette firmaet.
Har hatt e-faktura som betalingsmåte i mange år, og fra mange forskjellige aktører, og det har vært helt gratis. Agva tar seg godt betalt for å sende regning som e-faktura. Jeg fikk 58 kr i gebyr på min første faktura. Kunne vel like godt fått den tilsendt på papir i posten. Banken min sier på forespørsel, at det ikke er vanlig å ta gebyr på e-faktura.
Jeg har avtale spot12. Den er annerledes enn de prisene som står her. I dag er spotprisen 130,64 øre, så de prisene som står her er misvisende.
Anbefaler ikke! Har både mailet og snakket med kundeservice, virker ikke som de vil forstå….
Elendig kundeservice, ren bandittvirksomhet. Inngikk 6 mnd fastprisavtale, noe de helt uten videre plutselig kansellerte da de fant ut at det var bad business for dem Styr unna.
Fikk en oppsigelse fra Agva Kraft på fastprisavtalen min. De begrunnet det med at jeg hadde hvert kunde der i 2018- og derfor ikke var ny kunde. Har ikke hatt et kundeforhold på snart 3 år- Dette er svindel. og de som klager høyest får avtalen tilbake. Forbrukerrådet sier at ny kunde . Ja da har du ikke vært kunde hos Agva Kraft i 12mnd Så er de så greie at du slipper bruddgebyret- der de har brutt avtalen.