Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Totalt useriøst. Skiftet strømleverandør i februar 2016. Etter det har det vært det man kan kalle sirkelargumentasjon uten innhold med Agva. Vi velger nå å betale en faktura på 3 måneder fram i tid for å få avsluttet kundeforholdet. Så får vi håpe at forsikringen om at dette vil bli motregnet stemmer. Har mine tvil....
Ringte til agva i dag og fik umiddelbart en ny avtale på plass, perfekt service.
Det tok alt for lang tid fra en gikk over til dere (over en og halv måned) når andre leverandører bruker max. 14 dager til leveranse fra dem blir igangsatt, uten at dere gir noen som helst varsel/tilbakemelding om at det er noe mangel eller feil.
Jeg har vært i kontakt med Agva et par-tre ganger i løpet av ett år og hver gang har kundeservicen vært på topp. Kundebehandler er veldig hyggelig og ordner det som skal ordnes på en-to-tre. Som Agvakunde bør man følge med på prisene som varierer ganske mye. I en periode kan f. eks. Agva flyt online være billigst, men så kan den bli dyrere og en annen avtale som f. eks. Agva variabel online blir billigere. Da kan man bytte strømavtale enkelt ved å ta en telefonsamtale til dem. Agva passer nok best for de som har tid og lyst til å følge med på prisene på de ulike avtalene.
Har hatt Agva Variabel Online fra ca 1. mars i år. De lokker med lav inngangspris men øker deretter prisene dramatisk. Startet med 5 øre, deretter 12, 9, så 29, 9 og nå 39 øre per kWh. De varsler deg IKKE om prisendringer. Du må selv gå inn på deres hjemmeside og finne prisendringene der. Sa opp denne avtalen i dag.
God service på kundesenteret. Fikk raskt svar på det jeg lurte på.
Byttet til Agva fordi det såg billig ut. Det var det i en liten periode, inntil jeg oppdaget at jeg nå betalte blodpris. Etter at jeg byttet til Agva fikk jeg absolutt ingen info. Ingen app. Ingen min side. Bare fakturaer i postkassa, fakturaer som ble bare større og større. Har byttet og vil aldri anbefale Agva til noen.
Hei Vegard, Jeg kjenner ikke saken din og kan derfor ikke vite hva som er skjedd. Alle våre avtaler er konkurransedyktige, men de aller billigste avtalene har krav om efaktura/avtalegiro. Grunnen til det er at vi da holder kostnadene på et minimum og kan gi kundene dette i form av svært lave priser. Det er bare å ta kontakt, så hjelper vi deg raskt! Vennlig hilsen Agva Kraft Kundeservice