Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Agva endrer vilkår uten å informere kunden. Ubetalte regninger går til inkasso uten at kunden mottar purring. Det er vanskelig å oppnå kontakt med kundeservice.
Tenkte at jeg skulle se hva som finnes der ute, og Agva kraft kom ut på topp. Er ikke fornøyd med faktureringsrutinene deres i det hele tatt, de fakturerer deg 2 måneder i forveien. Føles bare unødvendig og suspekt for min del. Byttet tilbake til Gudbrandsdal Energi.
Agva sin taktikk er å stadig opprette nye avtaler med en svært billig pris kun for å komme på toppen av prislistene over billigste leverandører. Pr. idag har de 20 ulike avtaler med det ene mer kreative navn enn det andre. Men etter kort tid skrus prisen opp og du sitter med en av landets dyreste strømavtaler! Jeg har bytter tilbake nå. Det verste av alt er at Forbrukerrådet er med på å legge til rette for slike svindelselskaper i deres prisoversikter. Det er prisen over tid som gjelder, ikke prisen i øyeblikket. Forbrukerrådets oversikt blir derfor totalt misvisende. De er ikke på forbrukernes side her men på svindelselskapene som opererer med lokketilbud. Hvis du inngår avtale med Agva kan jeg nærmest garantere deg at du kommer til å bytte tilbake igjen etter en stund.
Overfakturerer og betaler ikke tilbake resterende beløper. Styr unna!
Som andre har skrevet: -De endrer avtalevilkårene dine uten varsel til å bli fryktelig dårlig. -De har urimelige krav om både efaktura og avtalegiro, dette er det ingen logikk i, kun et krav som forvirrer kundene. -Kundeservice leker dum når man prøver å konfrontere de faktiske fakta. -Kundeservice snakker i munnen på deg og bruker en terminologi for å overkjøre kunden. -På telefon blir man bedt om å trykke 9 for å bli ringt opp igjen, noe som aldri skjer. Så bare hold linjen.
Jeg har ett minustegn i kommentaren og det gjelder besvarelsestid. Man kan ringe ganske mange ganger uten å få svar, så er det sjeldent noen ringer tilbake når man trykker 9. Det er min erfaring så langt. Fikk snakket med en kundebehandler i dag som opptredde som en ærlig mann som kunne ordne en bedre avtale for oss. Vi setter pris på at dere ordner slik at kundene kan få billigst mulig avtale. Jeg skal ærlig innrømme at jeg vurderte å bytte allerede etter to mnd. Jeg står fast ved dette fram til jeg er sikker på at den nye avtalen er bra for oss. :)
God hjelp og tolmodig kundeservice. Litt varierende priser, men ellers ok.