Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som andre har skrevet: -De endrer avtalevilkårene dine uten varsel til å bli fryktelig dårlig. -De har urimelige krav om både efaktura og avtalegiro, dette er det ingen logikk i, kun et krav som forvirrer kundene. -Kundeservice leker dum når man prøver å konfrontere de faktiske fakta. -Kundeservice snakker i munnen på deg og bruker en terminologi for å overkjøre kunden. -På telefon blir man bedt om å trykke 9 for å bli ringt opp igjen, noe som aldri skjer. Så bare hold linjen.
Jeg har ett minustegn i kommentaren og det gjelder besvarelsestid. Man kan ringe ganske mange ganger uten å få svar, så er det sjeldent noen ringer tilbake når man trykker 9. Det er min erfaring så langt. Fikk snakket med en kundebehandler i dag som opptredde som en ærlig mann som kunne ordne en bedre avtale for oss. Vi setter pris på at dere ordner slik at kundene kan få billigst mulig avtale. Jeg skal ærlig innrømme at jeg vurderte å bytte allerede etter to mnd. Jeg står fast ved dette fram til jeg er sikker på at den nye avtalen er bra for oss. :)
God hjelp og tolmodig kundeservice. Litt varierende priser, men ellers ok.
Kø på kundeservice telefon, men kjapt tilbud om tilbakering. Bra! Mitt problem med feilaktig avtale om forskuddsbetaling ble raskt endret til etterskudd. Veldig fornøyd. 815-nummer ikke så bra.
Å betale på forskudd strøm en ikke har brukt ennå, har jeg aldri gjort før.
Et firma som lokker med lave priser, så overfører de deg til et dyrere abonnoment uten å informere det i noen andre form enn en uventet høy strømregning. Siden jeg ikke er så på høgget etter det billigste hele tiden, så har jeg vært abonnement i et år. Men fra 13øre kwh som jeg skrev under på til 68 øre er et rimelig høyt hopp. De har heller ingen medlems side som jeg kan finne for å få en oversikt over viss oversikt over strømforbuket ditt. Sikkert et billig alternativ for de som er flinke til å sjekke inn med strømleverandøren hver måned om de er på det abonnementet de skrev under.
Agva Kraft lurte oss inn med et godt tilbud, men når jeg prøvde å opprette efaktura eller avtalegiro virket det som det hadde fungert, men tydeligvis så hadde det ikke det. Vår første regning var med Agva Spot, den vi hadde bestilt, noe som var billig og det vi forventet. Den neste regningen derimot var skyhøy i forhold! De hadde doblet ø/kWh og fått oss til å forhåndsbetale for resten av året, trodde vi, men nå har vi fått en tredje regning denne også med en kjempehøy pris. Vi har prøvd å ta kontakt, men har fått et automatisk svar om at det tar lang tid. Vi skal bytte så fort vi kan til noen som ikke prøver å lure kundene sine.