Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra service og priser, men kunden må passe på å velge riktig strømavtale.
Inngikk avtale på 45 øre, skulle varsle med 14 dagers frist ved stigning. Sjekket hjemmesiden deres etter 14 dager og så det stod 68 øre der, ringte og fikk bekreftet at jeg hadde 45 øre... Regning kommer og der er det 63 øre!! Umulig å nå de på tlf, får beskjed om å taste 0 for å bli ringt opp, bare tull... Etter 15 min forsøk på å nå de ble de eks leverandør!!!
Vært kunde i 6-7 mnd. Variert litt i pris, men har totalt sett endt opp å være blant de rimeligste.
Agva fakturerer på bakgrunn av netteiers innmeldte forbruk. Når Hafslund Nett melder så til de grader feil basert på sviktende kvalitetssikring velger Agva å kredittere og avvente ny målerstand. Dette var fint gjort.
Hei Alexander, Hyggelig å høre at det løste seg på en smidig måte! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Få brått en faktura med forskuddsbetaling frem til mai uten at jeg har fått noe info om dette. Har prøvd å få kontakt med kundeservice en hele dag, men de svarer ikke. Virker ikke som kundeservice er prioritert i det heletatt. Det finnes heller ikke noen min siden, så har ingen oversikt over eget abonnement.
Eg fekk ikkje den straumavtalen kundebehandlaren sa eg skulle få. Fekk Agva Spot i staden for Agva Spot kampanje.
Fikk strømavtale til 5 øre kWh som har steget til 63 øre kWh uten et eneste varsel. Er vel bare å si som de fleste her. Følg godt med eller styr unna!