Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selskapet har satt meg opp på en forskuddsbetalingsavtale uten at jeg var klar over dette. Tok litt tid før jeg forsto dette og oppdaget at de overfakturerte grovt. Når jeg oppdaget dette hadde jeg nesten 20000,- kr. tilgode som sto hos de. Har nå holdt på i flere måneder for å få mine penger utbetalt igjen. De har lovet å gjøre det flere ganger uten at det har skjedd noe. De har konkurransedyktige priser, men anbefaler på det sterkeste å finne en annen leverandør.
Hei Terje, Dette hørtes rart ut, jeg vil gjerne ta en titt på saken din. Om du har penger til gode skal det selvfølgelig utbetales med en gang. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Billig strøm hvis du har riktig avtale, men de bytter uten å si i fra og da blir det plutselig dyrt.
Hei Magnus, Det kan se ut som om du har vært med på en kampanje der vi sponser strømmen din første måned i stedet for å bruke penger på reklamekampanjer. Etterpå går prisen over på en konkurransedyktig avtale. Det er ingen binding ved disse avtalene, og supert om du kommer med tips om du synes det ikke er godt nok formidlet på våre bestillingssider at det er en kampanje. Tar gjerne tips på [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Det er ufattelig at dette selskapet har lov å svindle mennesker slik de gjør. Man tegner en billig avtale og vipps dagen etter er prisen mangedoblet uten at man går beskjed. Møkkaselskap.
Hei Luwi, Vi har kampanjeavtaler som til tider innebærer en direkte sponsing av din første måned som kunde, før vi går over på en konkurransedyktig.standardtariff. Dette fordi vi synes det er bedre at kunden drar nytte av markedsføringsmidlene enn at de svis av på dyre reklamekampanjer. Dersom du synes dette er for svakt formidlet på våre bestillingssider, er vi veldig takknemlige for tips til hvordan det kan gjøres bedre. Du må gjerne skrive til meg direkte på [email protected] . Jeg vil også understreke at det ikke er noen bindingstid på disse kampanjene. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Kundeservice OK, noe trøbbel med fakturering, i orden etterhvert.
Hei Ivar, Bra det ordnet seg, Si gjerne fra om det er noe mer vi kan hjelpe med! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Dere kunne ha sendt mail feks 4 uker før om at avtale utløper.
Jeg har tidligere vært kunde hos Agva, byttet til en annen leverandør og nå nylig kommet tilbake til Agva. På den siste fakturaen jeg mottok vil Agva at jeg skal betale en såkalt "Miljøgebyr for papirfaktura". Jeg ringte til Agva og sporte om hvorfor faktura ikke har blitt sendt via epost eller sms, jeg har også påpekt at jeg har aktiv e-faktura avtale. Jeg har fått til svar at det hadde ingenting å si at jeg hadde en aktiv e-faktura avtale, jeg måtte tegne nytt uansett siden jeg kom tilbake som kunde. Til spørsmålet om hvorfor det ikke gikk an å sende via epost fikk jeg til svart at slik datasystemet deres fungerer. Det går da fortere å produsere en pdf fil og sende på epost enn å sende en konvolutt via vanlig post. Jeg sporte også om de 49 kronene faktisk gikk til et miljøformål. Kundekonsulenten nektet å svare på det spørsmålet. Altså, skam dere Agva! Skulle dere virkelig brydd dere om miljøet skulle dere sendt faktura på epost eller sms, eller i det minst gitt kunden valg om det. Dere "bryr" dere om miljøet så lenge det e lønnsomt å bruke ordet "miljø". Men de 49 kronene går nok rett i lomma til toppsjefene, det kommer helt sikkert ikke til gode. Takk for meg, aldri dere igjen! PS Det bør også nevnes at å snakke med den småfrekke kundekonsulenten deres er ikke spesielt hyggelig. Lær vedkommende folkeskikk.
Hei, Av kostnads- og miljøhensyn forsøker vi å redusere antall papirfaktura og dette mener vi er formidlet tydelig i bestillingsprosessen. Men vi har både efaktura og epostfaktura som du nevner. Det er altså ikke riktig at vi ikke har pdf, og det er selvfølgelig helt uten gebyr. Vi vil understreke at vi ikke ønsker å fakturere 49 kroner på faktura, det er langt bedre for både kunden, oss og miljøet at det velges et digitalt alternativ. Men vi ønsker at kunden skal ha valget og det er når som helst mulig å skifte fakturaform. Du kan lese mer om Agva Krafts miljøengasjement på https://www.agva.no/om-agva/ Håper dette var klargjørende. Om du har tips til hvordan det kan gjøres tydeligere i bestillingsprosessen, tar jeg gjerne imot tips på [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice