Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her går det bra. Har vert kunde en god stund å bare happy. Prisen er fin å aldri noe tull, sånn jeg vil ha det 😊 Har hatt andre strømleverandører tidligere. Det var masse tull der, med regninger å pris som var for høy. AGVA passer på prisen for deg å sørger for at du slipper bekymre deg for høye priser. Har ikke vert noe tull med agva så ikke så mye å legge til her. Alt kjører
Hei Jarl, Hyggelig å høre at du er fornøyd!
Aldri tull med faktura. Veldig enkelt å bytte til de. Byttet engang til en annen leverandør men byttet tilbake etter første mnd.
Hei Ulrike, Takk for hyggelig tilbakemelding!
Har ikke noe å utsette på dere og vil forsette med dere som leverandør
Hei Stein, Supert å høre at du er fornøyd!
De har siden dag en vært utrolig hyggelig, alltid svarer innom dagen, gjør jobben sin fort og bra. Jeg liker dem veldig godt også fordi de støtter miljøet og har rimelige priser. Jeg og samboeren min anbefaler dem på det sterkeste!
Hei Dorina, Veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd!
Beste strømleverandøren jeg har hatt, ble positivt overrasket og veldig fornøyd. Kunne ikke tenkt meg å bytte.
Hei Emil, Takk for hyggelige ord!
Når jeg får høyere strømregning enn nettleie og det er 815 tlf.nr for å få kontakt med dere og dere ikke engang er tilgjengelig på, da tenker jeg at jeg har gått inn på en avtale som ikke har noe med det jeg ble lovt. Dette er ikke et selskap jeg vil anbefale!!
I fjor ble det henstilt til teleselskapene å senke satsene for 815-nummer. Siden ikke alle ville være med på dette skiftet vi i fjor over til vanlig geografisk nummer 67 11 44 66. Ta kontakt, så kan vi se på saken din.
Jeg bytta i januar i år strømleverandør til Agva med lovnad om 1 mnd GRATIS strøm. Etter en mnd kom det likevel faktura, og et MEGET arrogant menneske på kundeservice påstår bastant at "NEI, det er ikke den avtalen du har bestilt." Dette er helt uholdbart! Både den ufattelig frekke tonen til Agva´s kundeservice-representant OG den falske reklamen, og jeg tar saken til forbrukerrådet øyeblikkelig! Bytter strømleverandør gjør jeg også.