Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble mottatt med glimrende kundebehandling på en telefonsamtale i dag. Kundebehandler forklarte årsaken til mitt problem og kom med en løsning som ble mere fordelaktig enn avtalen jeg i utgangspunktet hadde.
Hei Øystein, Veldig hyggelig at du er fornøyd med ditt møte med kundeservice. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt ved en senere anledning! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Fikk faktura som er byttet fra variabel til flytende utenom å bli informert. Ringte opp kundeservice og fikk forklaring at jeg hadde ikke avtalegiro. Jeg fikk flyttet tilbake til variabel med at jeg skal tegne avtalegiro. Alt var veldig rask.
Svarer fort og får svar og hjelp fort. Kundeservice vennlig og effektiv.
Relativt greit å få telefonkontakt med Agva. De ønsker alltid å ringe tilbake, det skjer raskt, så OK. Hadde noe kommunikasjon med dem ifm. kjøp av strøm til bedrift. Det var ikke bra. Som privatperson er jeg fornøyd.
Spotavtalen jeg har er bra. Jeg har spot online, men fikk siste faktura omgjort til Agva Flyt, dette var ikke det jeg hadde bestilt. Jeg ringte dere å traff en hyggelig kar. Han fortalte at det var på grunn av at jeg ikke hadde inngått E-faktura avtale med dere. Det blir nå gjort så alt er OK.
Agva har vist seg å være meget hjelpsom med å løse de problemene som lett kan oppstå når en melder seg inn i et nytt selskap.
Hei Per K, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd, ta gjerne kontakt om det skulle være noe mer! Med vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Fikk en sjokkregning pga av at jeg ikke har opprettet avtalegiro.