Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Relativt greit å få telefonkontakt med Agva. De ønsker alltid å ringe tilbake, det skjer raskt, så OK. Hadde noe kommunikasjon med dem ifm. kjøp av strøm til bedrift. Det var ikke bra. Som privatperson er jeg fornøyd.
Spotavtalen jeg har er bra. Jeg har spot online, men fikk siste faktura omgjort til Agva Flyt, dette var ikke det jeg hadde bestilt. Jeg ringte dere å traff en hyggelig kar. Han fortalte at det var på grunn av at jeg ikke hadde inngått E-faktura avtale med dere. Det blir nå gjort så alt er OK.
Agva har vist seg å være meget hjelpsom med å løse de problemene som lett kan oppstå når en melder seg inn i et nytt selskap.
Hei Per K, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd, ta gjerne kontakt om det skulle være noe mer! Med vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Fikk en sjokkregning pga av at jeg ikke har opprettet avtalegiro.
Mye surr ang auto bytte på avtale. Blir usikker av slikt.
Profesjonell og hyggelig kundeservice. Svarer raskt eller ringer tilbake om køen er lang. Opplever rådene om valg av type strømabonnement som riktige og ikke "selgende".
Hei Kristoffer, Takk for hyggelig og inspirerende tilbakemelding! Vennlig hilsen Kundeservice, Agva Kraft AS
Tilbudet til Agva kraft virket veldig bra, så jeg bestilte strøm hos dem. Avtalen jeg bestilte lød på gratis strøm i én måned. Deretter skulle strømmen koste 5 øre/kwt. Om prisen skulle stige, ville jeg bli varslet minimum 7 dager før stigning. Svaret jeg fikk viste til en strømpris på 29 øre/kwt. Da sendte jeg kopi av avtalen jeg hadde gått inn på og fikk riktig avtale, trodde jeg. Nå har de forhøyet prisen, først til 12,40 øre, så til 29 øre og så til 49 øre/kwt UTEN å varsle. I tillegg opererer de med estimert forbruk som er firedobbelt av det netteier beregner. Jeg har sendt melding om saken, men får ikke svar. Nå er det bare elklagenemda som gjenstår..
Hei Anne-Lene, Så vidt vi kan se ble dette ordnet på telefon med deg og vi har ikke registrert noen ubesvart henvendelse. Vi antar derfor at dette er skrevet før telefonsamtalen. Dersom det fortsatt skulle være noe du ikke har fått tilbakemelding på, ber vi deg om å ta kontakt på [email protected] eller 815 56 857. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice