Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Før jeg ble kunde så Googla jeg og fant at noen kunder var misfornøyde med Agva. Det som gikk igjen var at kundene sa at de plutselig hadde fått en så mye dyrere strømavtale. Det tok jeg opp med Agva når jeg ble kunde og de forklarte meg at strømavtaler som hadde en tidsbegrensning, f.eks. bare varte ett år og kunden ikke ba om en ny avtale før tiden gikk ut, så ble man automatisk satt på en mye dyrere strømavtale (man får ikke noe varsel, så dette må man følge opp selv. Sånn var det ihvertfall tidligere). Det samme skjedde med meg, trodde selv at jeg hadde en avtale uten tidsbegrensning, men en telefon til Agva ordnet det hele, uten ekstra kostnader for meg. Min opplevelse er at om man setter seg litt inn i hva slags avtale man inngår med Agva, så er det helt uproblematisk å være kunde hos dem. Jeg vil også rose kundebehandlingen deres. Min erfaring er at de svarer raskt, gir meg den informasjonen jeg trenger på en god måte, tar seg tid til å forklare og har en vennlig tone. Tror jeg har vært kunde hos dem i tre år nå og er veldig fornøyd. Nettsiden deres kunne hatt mer informasjon, om f.eks. det med tidsbegrensa avtaler og hva som skjer når avtaletiden går ut. Mulig at det allerede finnes der et sted, men all relevant informasjon for kunden som er lett tilgjengelig og forståelig, øker nok kundetilfredsheten.
Jeg er fornøyd med Agva Kraft, fortsatt billigst strøm. Også fornøyd med kundeservice, de gi tilbakemelding og ordne mine ønsker med en gang.
Alt er bra men jeg syns at det er trist at dere sender papirfaktura med beløp 0,00.
Har hatt Agva i kontakten i flere år, både da jeg bodde på Kløfta, og nå også her på Kongsvinger. Jeg fortsetter med det.
Hei Bent, Supert at du er fornøyd og også har tatt oss med til din nye bolig! Hilsen oss på kundeservice
Etter å ha pratet en stund med en hyggelig selger, legger hun frem en god avtale som jeg tilslutt godtar. Når jeg mottar første faktura, samsvarer ikke dette med hva selgeren la frem, og fakturaen ender opp med å være mye dyrere. Har prøvd å klage, men får ikke engang svar. I tillegg opplever jeg middelmådig kundeservice.
Vi inngikk en kampanje med dem hvor de hadde kampanje pris på de 3 første mnd til kr 485 pr mnd. Når faktura kommer, mener de at vårt estimerte strømforbruk er høyere og fakturerer oss i steden kr 1 485. Videre nevner de ikke lengre kampanjeprisen i samtale med dem, men den vanlige månedsprisen som ville vært uten kampanje. Første epost til dem svarer de ikke på, kunde konsulent som svarer på tlf, sier de har fått beskjed om å si at prisen nå er 1 485 og never aldri kampanje med et ord. Selv om vi har en PDF som sier hva vi skal betale pr mnd, så mener de fortsatt at vi skal betale 1 485 pr mnd.
Etter introduksjonstilbudet gikk ut (så ikke noe info om dette da jeg bestilte), ble abonnementet endret til et av de dyreste i markedet! Prisen ble nesten doblet! Velg heller noen som holder jevn pris og ikke prøver å lure deg.