Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Agva stipulerte en mnd frem i tid, tok betalt for dette midt i ferien. Har tilgode nesten 1000kr-, de ønsker sin betaling i rett tid - ellers er det selvsagt gebyr. Dette gjelder ikke motsatt , det er nå 4 uker siden jeg fikk trukket dbl opp , har purret dem 3 ganger - skjer ingen ting. Agva ønsker ikke flere kunder, jeg har sagt opp - kontakter Forbrukerrådet , og annonser dette ut på Facebook og kontakter media om det ikke er ordnet ila morgendagen. Ikke akseptabelt!
Var en fornøyd kunde i mange år, men så ble abonemanget forandret uten orientering og regningen økte med over 1000% på en mnd. Har til dags dato ikke klart å få svar fra kundeservice selv om det er gjort mange forsøk…
Har vært kunde kun i en måned og fikk første faktura på 4100 kr for juli måned. Helt utrolig , byttet med en gang tilbake til Fjordkraft. Ingenting er bra med Agva og om jeg hadde visst det så ville jeg ikke har byttet fra Fjordkraft. Har snakket med kolleger på jobb som har sammen erfaring med Agva.
De krever forskuddsbetaling på spotris. Når avtalen avsluttes holder de på de forskuddsbetalte pengene i inntil 3 uker for å produsere sluttavregning. Hårreisende praksis!
Med Agva fikk jeg kraftig økte utgifter, og deres feilaktige kalkulering av forbruk på Akonto er helt på bærtur. Styr unna.
Hold dere unna dette selskapet, prisene de kommer med forholder de seg ikke til selv👎👎
Som så mange andre her skriver, begynnte de å forhåndsfakturere uten skikkelig info, de påstår de har sendt ut nyhetsbrev der det var varlset, men det har isåfall havnet i søppelposten min. Oppdaget det da jeg ble fakturert 2 måneder fram i tid i juli, med alt for høyt estimert forbruk. Skiftet selskap like etter, men enda ikke fått noe info om når jeg kan forvente å få tilbake pengene, og ikke noe svar fra agva kundeservice enda. STYR UNNA!