Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Denne leverandører er kun ute etter å lure deg. Billig på første faktura. Umulig å få eFaktura. Prisen firedoblet seg uten varsel. Svarer ikke på e-post til kundeservice.
Tilbyr lav initial pris, justerer deretter opp i himmelen og starter akontofakturering. Useriøst.
Makan til cowboyvirksomhet skal du lete lenge etter. Jeg har fått inkassovarsel uten å få faktura, endring av abonnement uten varsel og endring av prisplan uten varsel. Kunde"service" er helt latterlig og mer opptatt av å si det som står i manus enn å høre på kunden. Syns også at akontobetaling av strøm er en utdatert betalingsløsning. I de månedene jeg har vært kunde jeg i snitt betalt 70 % mer enn faktisk forbruk.
Hvor skal man begynne... Støtter majoriteten av de andre kommentarene her. Dette er useriøse greier! Faktisk rein svindel etter min mening! Eneste positivet er at jeg kom fort gjennom på kundeservice telefon og han jeg snakket med var hyggelig. Men det hjelper lite når hele firmafilosofien bygger på å lure folk!
Greit nok at man kanskje kan få et fakturagebyr o.l. hvis man ikke opprettet avtalegiro og/eller eFaktura. Men at de har i betingelsene sine at hvis du ikke oppretter både eFaktura OG avtalegiro etter å ha mottatt første faktura endrer de avtalen din til Agva flyt (ca 3 ganger så dyr som spot OG akontofakturering) Blir useriøst.
Tegnet avtale hos Agva i dag, men etter å ha sett her hvor mange misfornøyde kunder de har så byttet jeg raskt leverandør. Nå er det GE som gjelder. Flaks at det ikke var noe bindingtid på avtalen...
Forandret avtale fra 5 øre/kwt til 49 øre/kwt uten å si fra. Min feil var at jeg kun hadde opprettet Avtalegiro selv om det står at man også måtte ha E-Faktura. Jeg skulle tro at de var sikret da. Sender ikke ut faktura slik at man kan følge med om avtale er endret. For å få faktura må man kontakte dem hver gang og få den på mail. Forventet en regning på kr. 150, - men fikk en regning på kr. 996,- Dette er et selskap man MÅ styre unna. Spekulerer i at kunder ikke følger helt med.