Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det kommer tydelig frem at Agva som de fleste andre bedrifter har et miljøgebyr på papirfaktura, og det er fint. Jeg fikk imidlertid ikke med meg at Agva i tillegg gir et gebyr på 99,- i måneden for "manglende AvtaleGiro", noe som i praksis betyr at man gebyrlegges med en hundrelapp i måneden for å velge e-faktura. Agva opplyser om at de har dette gebyret, men ikke på samme sted som miljøgebyret sitt og langt fra like tydelig. I praksis bør man ikke velge Agva hvis man ønsker e-faktura. Hvis Agva oppriktig mener at alle sine e-fakturakunder burde gå over til AvtaleGiro, så mener jeg de burde samle informasjonen sin om gebyrene de pålegger kundene sine.
Ingen bekreftelse på bestilling. Ingen svar på mail. Et selskap som tydeligvis ikke ønsker nye kunder. Ikke mottatt obligatorisk bekreftelsesmail med angrerettskjema vedlagt så jeg får heller ikke fylt det ut. Elendig. Betaler heller litt mer enn å ikke kunne kommunisere med selskapet jeg "skulle vært" kunde hos.
Utmerket strømselskap. Billig, og gikk smidig å bytte over fra et annet selskap.
Lureri! Valgte Agva og spot pris fordi det skulle være billigste leverandør. Viser seg at de har underkommunisert et påslag på 15 øre pr/kwh! Jeg bytter leverandør umiddelbart nå. Direkte useriøst!
Reklamerer med spot pris på 44 øre KWh. Etter 3 uker når jeg først er blitt kunde så er fremdeles spot prisen 44 øre KWh (dagens spot) i følge hjemmesiden/reklamen. Det vittige er at jeg på første regningen får en "spotpris" på 87,5 øre KWh. Ikke nokk med det, men de krever at jeg betaler 2 mnd forskudd pr regning. Da er det ikke mye spot pris igjen! 100% økning i pris i forhold til hva som er lovet + 2 med forskudd på regning. Fantastisk! Har man noen rettigheter her? burde jo ikke vært lov å holde på sånn... Fant ingenting med alvorlig liten skrift heller??
Det er et selskap som jeg anbefaler andre også. De leverer billigste strøm i Norge etter jeg sjekket veldig mange strømleverandører. Bestemt jeg Agva Kraft som min leverandør fordi den var billigste hele Norge.
Ba om å få overført abonnement til min nye adresse for 2 måneder siden. Etter en måned fikk jeg svar fra Agva Kraft om at de ikke fikk til dette til tross for at nettleverandør sier at det er strømleverandør som må gjøre overføringen. Jeg svarte så Agva dette, og nå har det gått nok en måned uten svar, slik at jeg plutselig får regninger fra nettleverandør for ekstremt høyt priset ventestrøm. Det har vært et forferdelig rot som har kostet meg mye tid og energi, sjokkerende kundeservice.