Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg få store regninger men bruker mindre strøm enn det dere har tatt penger for. Kan dette rettes opp?
Frekk kundeservice, legger på og nekter å hjelpe.. Byttet abonnement uten å gi beskjed til meg, endrer avtale uten varsel. Henviser til regelverket som de selv ikkje holder.. Hold dere langt unna AGVA (Anonymisert) i kundeservice er ein sur j%"#!. 👍
Dårlig, for den sløve og passive kunden som hopper på lokkeagnet, han får en oppvåkning senere når sannheten siger inn at han jo hadde billigere strøm hos sin forrige leverandør! Da føler de seg sikkert litt bondefanget og dumme. Denne praksisen har de nok fått pepper av Forbrukerombudet med å skifte til en dyr tariff uten å gi beskjed til kundene fordi blant annet, ikke alle kundene har PC eller smarttelefoner. Jeg stikker avgårde fortere enn en hund lopper seg, så snart en annen leverandør kan gi meg en lavere stabil pris over tid. For øyeblikket er jeg fornøyd med 3 måneders fastpris på ca. 27 øre. Jeg er en ekte person! Vennlig hilsen Bjarne S....... 02. Juni 2017.
Veldig god kundeservice på telefon, forvirrende/vanskelig å velge abonnement fra hjemmesiden.
Bra pris. Krevende, må bruke tid på oppfølging. Ellers blir avtalen plutselig veldig dyr.!!! Dere kan følge opp kundene ved å informere om prisendringer bedre. Nå må en bruke mye tid på internett. Dere kunne gitt info via for eksempel mail eller sms.
Fikk bra hjelp per telephone. Endret fra fast pris til spotpris.
Mye rot med avtale, holder ikke å informere på nettsiden om at avtalen plutselig går over til å ha månedsgebyr.