Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna! Starter med en fin lokkepris, for så å doble strømprisen på neste faktura. Svarer heller ikke på Mail, sendte de mail for 2 uker siden.
Hei Yvonne, det er vanskelig å svare konkret på dette når jeg ikke vet hvilken avtale du har. Mest sannsynlig har du hatt en kampanjeavtale der vi sponser avtalen din første måned.
Inngikk 3 mnd kampanjeavtale med dem og ingen av oss kunne endre denne før 3 mnd perioden var over, etter denne perioden skulle kwh pris være 0.68 pr kwh inkl alle avgifter! Og de 2 første mnd skulle strømregn være gratis. Allerede før kampanjen hadde begynt går de inn og endrer 3 mnd avtale (kontraktsbrudd) fordi jeg hadde inngått en kampanjeavtale som var gått ut på dato!? Hvorfor fjerner dere ikke dette "TILBUDET" fra sidene deres da? Er ikke mitt ansvar som kunde å påse dette!? Som følge av dette fikk jeg en annen kampanje enn det som var forespeilet meg! Så går det en mnd, ingen regning, så kommer det regning på 2mnd (som og skulle være gratis!?) med FORSKUDDSFAKTURERING?? Avtalen var etterskuddsfakturering, så kommer 3.dje mnd, med en sjokkregning! Da ringte jeg igjen og ble skjelt ut av en hysterisk og dritufordragelig saksbehandler, mnd etter byttet jeg leverandør! Desidert verste strømselskap jeg har vært kunde hos! Det holdt lenge å være kunde der i 4mnd! Aldri mer! :(
Jeg er ikke kjent med at vi har hatt noen kampanje med gratis to måneder. Fint om du sender en link til [email protected] så skal vi få oppklart misforståelsen.
Byttet til Agva fordi det skulle være billigere, men ombestemte meg etter noen uker, da slutta regning kom i papir (selv om jeg hadde eFaktura), var det med et årsgebyr på 990 kr!
Svindel, endrer avtale, og sender faktura tre måneder for sent, slik at du ikke skal oppdage det.
Her må det ha skjedd en feil, vi har ingen interesse av å fakturere sent. Fint om du tar kontakt så vi kan sjekke at vi har fullstendig adresse.
Agva burde ha gitt tydeligere informasjon om gebyrene forut for avtaleinngåelse. Dette fordi gebyret ikke kreves ved alle avtaler hos dere. Før nå har jeg ikke mottatt informasjon om dette kravet forut for avtaleinngåelse. Gebyret anvendes som en sikkerhet for betalingen mens alle deres eFakturaer var betalt på forfalsdato. Dere lager flere og flere regler som bare stresser folk og tar fra oss vår frihet. Sånne leverandører beriker seg på strøm som skulle eies av folket, så forteller deg hva er riktig og tvinger deg til å gjenta det uavhengig om det sant eller ikke.
Vi forsøker å informere godt om gebyrer, men send gjerne en mail om du har forslag til hvordan det kan informeres enda tydeligere. Vi hjelper deg gjerne å legge inn automatiske tjenester for å unngå unødvendig papirbruk.
Er forholdsvis ny hos Agva kraft men er sålangt veldig fornøyd med kundeservicen og ikke minst de gode prisene :)
Hei, Og riktig velkommen som kunde! Kundeservice
God kundeservice og lett tilgjengelig, få altid hjelp, kjempe fornøyd 😊
Hei Monika, Det var veldig hyggelig å høre! :) Kundeservice