Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Grei pris til å begynne med: 69 øre per kwt. Rett etterpå steg prisen til 99 øre, så til 149 øre per kwt, så til 199 øre per kwt. Vi vet at der er mange andre leverandører som vi vil komme gunstigere ut hos, så derfor vil vi gå over til en annen type avtale, antagelig spotpris eller en variabel avtale (en avtale om vinteren og en annen som gjelder om sommeren).
I en tid med rekordhøye strømpriser er jeg middels fornøyd med avtalen med Agva. For det første kommer det ikke godt frem av fakturaen hvor mye staten bidrar med i den nå kjente strøm-støtte ordningen for desember 2021. For det andre opererer strømselskapet med noe de kaller for månedsgebyr. Dette gebyr ser ut til å være et gebyr de tar hvis man ønsker faktura tilsendt i posten. Da er gebyret 59 kroner. Jeg har valgt å få faktura direkte i min nettbank. Selv om fakturaen dermed går elektronisk, så er gebyret 49 kroner pr måned. Jeg mener det ikke burde være noe slikt månedsgebyr når jeg ikke ber om faktura på papir. Et tips må derfor være å undersøke de andre strømselskapene om de tar et slikt gebyr og eventuelt om de tar det, hvor mye gebyret er på.
Avtalen min ble byttet til Innkjøp uten at jeg visste det. Den er MYE dyrere og det finns ingen info på nettside om avtalen. Ekstremt dårlig, og veldig dårlik kundeservis. Ikke fornøyd.
kun et selskap som tilbyr lokkepris og skjulte gebyrer, endrer på avtalen din når de ikke klarer å tjene penger, styr unna
Er tungvint å få faktura på mail istedetfor efaktura.
Utrolig nok så presterer AGVA å ta betalt for efaktura på noen av sine produkter. Hele kr 59 kroner koster det å få en efaktura fra AGVA!
Flyttet ut fra en leiebolig for over en måned siden og valgte en annen strømleverandør til den nye boligen. Telefonselgere fra Agva har ringt gjentatte ganger den siste måneden for å prøve å selge seg inn igjen. Nå har de greid å opprette en ny strømavtale i mitt navn på den adressen jeg flyttet fra, selv om det er mer enn en måned siden jeg flyttet ut. Ikke har de tatt kontakt med meg eller bedt om å få bekreftet den nye strømavtalen heller. Grunnen til at jeg vet om det er fordi Hafslund sendte bekreftelse på oppstart av et nytt abonnement. Aldri igjen...