Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
agva presterte å belaste meg i august måned med tilfeldig faktura, 3 ganger normalt forbruk for meg. ikke nok med det.....men i august hadde jeg ferie og slått av bryterne i el-skapet altså 0,- kroner i forbruk.....dette kaller jeg lavmål i bransjen...... dette er jo fullstendig feil, og mistet direkte mistroen til selskapet. i ettertid har de fjernet alt sammen fra min avtalegiro....det har nok kostet meg flere telefoner og 1 dag med arbeid.....dessuten lovet de å ringe meg tilbake, men ingen tlf. kom....jeg sier ikke mer......hilsen eivind.....
Hold dere unna dette selskapet, forferdelig på alle måter. Hadde vært fint om det ble opprettet et gruppesøksmål mot dette selskapet. Umulig og si opp en avtale uten binding.
Agva byttet avtale til forskuddsbetalt, uten forvarsel (etter min mening) Fikk ny avtale etter jeg tok kontakt, men ble aldri klok på hvilken avtale jeg fikk. Den var ikke spesielt prisgunstig ihverfall. Følte meg lurt. Bytter nå gladelig strømleverandør.
Ufullstendig faktura uten elementære opplysninger som umuliggjør sjekking av data (klage er sent) Ufullstendig grunnlag for utarbeidese av faktura
Sender ut "stipulert" faktura. Prøver å ringe de igjen og igjen. Får ikke svar. STYR LANGT UNNA DETTE SELSKAPET. Ikke noe forutsigbarhet med tanke på kostander.
Fikk en av de omtalte "stipulerte" fakturaene for august. Sendte dem umiddelbart en e-post, der jeg henviste til de riktige kwt. Fikk etter ca to minutter det svaret de fleste fikk, at de ikke hadde fått forbrukstallene fra nettleverandøren tidligere, men de hadde dem nå. Skulle bare se bort fra fakturaen , og ny ville bli sendt innen en uke. Har fått den nå. Nå var plutselig prisen høyere. Dette gidder jeg ikke. Har skiftet leverandør.
LURT! STYR UNNA!! Vi ble lurt av Agva slik som flere beskriver her! De sendte oss faktura på 5 ganger forbruk. Vi hadde brukt 145 kWh og de sendte regning på nesten 600kWh. Da vi sendte mail og forklarte dette, sa de at de hadde sendt faktura på «estimert forbruk», ingen unnskyldning eller noe, mens da vi logget inn på nettleverandøren sto det tydelig lest av vårt faktiske forbruk. Vi byttet strømleverandør med én gang! Føler meg lurt!!! Heldigvis oppdaget vi dette før vi hadde betalt fakturaen!