Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk nesten 3 ganger regning fra juli til aug,med samme forbruk.... Forferdelig
Bytter selskap i dag ! Prøver å ringe kundeservice, men der er det ingen som svarer. Plutselig uten forvarsel endrer de strømavtalen og stipulerer strømmen min. Jeg har ingen avtale om at jeg skal forskuddsbetale strømmen, kjeltringer !
Som mange andre fikk vi plutselig stipulert forbruk for august som er 3-gangen så høyt som faktisk forbruk. Totalt unødvendig! Har heller aldri fått varsel om endring, ikke mottatt nyhetsbrevet Agva Kraft viser til. Og skal prisendringer og endring i avtale egentlig varsles i nyhetsbrev? Bytter tvert, useriøst og tommel ned.
Desidert noe av det kjipeste jeg har opplevd når det kommer til kundeservice. Å ha nerver til å ha en utsettelsesgebyr som er høyere enn pris for purring er absolutt absurd. Å bli straffet for å være ute i god tid med å forstå at man ikke rekker å betale regning/ikke har fått lønn før forfall er noe jeg aldri kommer til å forstå. Jeg sendte mail og det skulle diskuteres internt, og fikk kompensasjon for påslaget. det som skjer på neste regning er at Jeg har fått renter da jeg ikke betalte til fristen som ble utsatt (???) // unngå unngå unngå //
Vi byttet til agva da de var billigere enn det vi hadde. Juli betalte vi 800kr, det var veldig varmt så vi brukte mye ac. Det er ca 800kr vi pleier å ligge på. August brukte vi 1/3 mindre strøm, fakturen vår er på 2900kr! Vi benyttet oss av en avtale, jeg føler ikke steømprisene har mer enn tredoblet seg på en måned! Det er bsre tull, kommer til å ta kontakt for å høre hva som har skjedd. Dette høres ikke riktig ut i det heke tatt! Dette er også FØR nettleie. 3000kr for strøm har vi aldri fått faktura på! Selv på vinteren har regningen aldri vært så mye
Inngikk avtale i slutten av juni, der det uttrykkelig sto (og fortsatt står per dags dato) "Faktureres månedlig – etterskuddsvis". Juli fremstår OK, selv om det underlig nok står kun to spot-priser og ingen føring av +/- påslag. Faktura for august var over to ganger dyrere, men fastpris, med anmerkningen "stipulert". Altså minst to kontraktbrudd. Romslig stipulert forbrukt, naturligvis. Det er tross alt helt gratis penger Agva låner fra sine kunder. Må påpeke at der enkelte fikk "nyhetsbrev" som informerte om endringer, fikk jeg ingen (wonder why). I øvrig er nettsiden ganske mager når det kommer til informasjon, og svært ustabil / glitchet, da tilgangen til "min side" er ganske tilfeldig. Bekymringsverdig mtp. sikkerhet.
Agva var billig på kampanje-avtalen, men når den utløp var de blant de dyreste. Kan ikke huske å ha fått info om at jeg fikk endret avtalen, men det står nok med liten skrift ett sted. Kynisk kjeltring-gjeng, samme som resten av bransjen med andre ord. Men utnytt gjerne kampanjene, de er ganske gunstige.