Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Agva siden midten av 2015 ca., og i løpet av den tiden har jeg hatt flere av deres avtaler. Siden jeg har byttet nokså ofte har jeg også vært i kontakt med kundeservicen flere ganger, og de har alltid vært veldig behjelpelige, hyggelige og tatt telefonen raskt. Prisene er svært gode, spesielt med tanke på at alle strømavtalene deres har fornybargaranti, men velger man et lokketilbud (alt under markedpris) Så må man naturligvis følge med - det kommer ingen advarsel om prisendring. Akkurat det hadde vært fint å hatt. De kunne også gitt mulighet for bedre oversikt over avtalen sin ved hjelp av en pålogging av et slag, men utover disse tingene har jeg ingenting å klage over. Jeg har spart mye penger på strøm de to siste årene. Anbefales på det varmeste!
Hei Frode, Dette var en hyggelig tilbakemelding! Som du påpeker er det klart at kampanjetilbud som selges under innkjøpspris etter hvert settes på et normalnivå. Vi ønsker at nye kunder skal prøve oss og tilbyr derfor ofte sponsede priser i en kampanjeperiode. Vi håper du fortsetter å være fornøyd med pris og service også i fremtiden og står når som helst klare til å hjelpe deg om det skulle være noe! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Skulle hat min side og legge sammen nettleie prisen på 1 faktura.
Hei Amjad, Takk for tilbakemeldingen. Vi håper du er fornøyd med service og pris, og skal se nærmere på dine innspill. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg har surra litt rundt og lett etter ny leverandør etter å ha flyttet. Her fant jeg lave priser og jeg synes de har tatt telefonen raskt og svart på alt jeg har lurt på.
Hei Fiona, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Fornybar billig burde vert etterskuddsbetaling når strømforbruket er registrert.
Hei Alf, Hyggelig at du er fornøyd med fornybar og lave priser! Vi har både forskudds- og etterskuddsprodukter, så bare ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Valgte en avtale med Agva med en meget lav fastpris i tre måneder, med vanlig pris etter dette. Ble dessverre masse krøll med etterfakturering når jeg skulle flytte. Kundeservice var lite behjelpelige. Det fantes heller ingen nettside man kunne logge seg inn å følge med på forbruk og faktura etc.
Jeg lurer virkelig på om det er lovlig å fratar kunder retten til innsikt i hva de betaler til enhver tid, gjennom å avskjære de fra grunnleggende info. Det at de får lov til å bryte en grunnleggende regel betyr jo bare at forbrukervern er nå utvannet til 1%.... Slappe tilsynsmyndigheter og total fravær av forbrukerinstanser. Misliker dette især fordi nok en skanse for at vi som forbrukere skal få lov å ha kontroll på vår økonomi faller.... Det er snart fritt frem for næringslivet å loppe oss med alle midler som man kan tenke på.... Våre rettigheter er fullstendig nullstillte. Bra at de ikke er dyrest... Derfor 2 poeng.
Rask tilbakemelding. Alltid hyggelig å behjelpelig.