Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornybar billig burde vert etterskuddsbetaling når strømforbruket er registrert.
Hei Alf, Hyggelig at du er fornøyd med fornybar og lave priser! Vi har både forskudds- og etterskuddsprodukter, så bare ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Valgte en avtale med Agva med en meget lav fastpris i tre måneder, med vanlig pris etter dette. Ble dessverre masse krøll med etterfakturering når jeg skulle flytte. Kundeservice var lite behjelpelige. Det fantes heller ingen nettside man kunne logge seg inn å følge med på forbruk og faktura etc.
Jeg lurer virkelig på om det er lovlig å fratar kunder retten til innsikt i hva de betaler til enhver tid, gjennom å avskjære de fra grunnleggende info. Det at de får lov til å bryte en grunnleggende regel betyr jo bare at forbrukervern er nå utvannet til 1%.... Slappe tilsynsmyndigheter og total fravær av forbrukerinstanser. Misliker dette især fordi nok en skanse for at vi som forbrukere skal få lov å ha kontroll på vår økonomi faller.... Det er snart fritt frem for næringslivet å loppe oss med alle midler som man kan tenke på.... Våre rettigheter er fullstendig nullstillte. Bra at de ikke er dyrest... Derfor 2 poeng.
Rask tilbakemelding. Alltid hyggelig å behjelpelig.
Hadde en avtale i 16 dager, men ble fakturert 1100kr uten giro! Gikk rett til inkassovarsel. Fikk heldigvis stoppet inkassokravet før det gikk for langt. De trakk faktisk giroen med en gang vi klagde, så det var jo bra.
Selskapet forskuddsfakturerer med større forbruk enn det som du har brukt tidligere i henhold til din statistikk. Til tross for at jeg har penger til gode hos Agva fakturerer de meg for kraft. Ren svindel. I tillegg svarer de ikke på mail som jeg sender og klager på faktura og å få tak i de på telefon er helt umulig. Som sagt: STAY AWAY!
Ikke noe svar på e-post, ikke noe service-tlf'.nr på fakturaen. Merkelig og uforståelig fakturering av strømforbruk før avtalen ble inngått. Uforståelig forklaring. Inkassotrussel. De har sendt meg en regning som de burde frafalle pga. uryddig og utydelige forhold, men nå betaler jeg før inkasso og avslutter forholdet. Det som var bra var at kundeservice ringte meg opp igjen da jeg ringte på det eneste nr. på gule sider som er et 815-nr (betal-nr)