Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter sommerfeirien fant jeg ut at Agva har endret avtalen til "Agva Opprinnelsesgaranti Fornybar Strøm. Dette kan jeg ikke se at jeg har fått informasjon om, og iallfall ikke akseptert. Fakturaene har blitt vanskelig å forstå men etterhvert fant jeg ut at Agva nå krever inn 1 måned forskuddsbetaling for strøm de ikke har levert! Hva om Agva går konkurs? Da er nok de tusenlappene tapt. Til potensielle kunder: STYR UNNA AGVA Og til dere som fortsatt er kunder: Kom dere ut, ellers risikerer dere at Agva-banken er tom før dere får pengene tilbake.
Forandrer avtaler etter eget for godt befinnende, med svak informasjon.
Stor skuffelse å være kunde hos Agva. Selskapet er useriøse og uærlige. Jeg har aldri fått høyere strømregning, og ble regelrett lurt. Anbefaler ingen dette selskapet. Styr unna.
Som mange skriver her så begynte de plutselig å ta forskuddsbetalt i juni. Forskuddsbetalingen var uforholdsmessig høy og tok utgangspunkt i 5 ganger så stort strømforbruk som vi hadde i fjor (også hos Agva). Da jeg ringte å sa ifra at jeg ikke går med på det sa de det var en glipp og at de skulle fikse tilbake til gammel avtale og fakturaene ble kreditert. Ved en glipp ble faktura likevel betalt gjennom avtalegiro og selv om 4 kundebehandlere har sagt at jeg skal få pengene tilbake «i morgen» så skylder de meg fremdeles 2300,- over en måned etterpå. Avtalen er selvfølgelig sagt opp, og de presterer i tillegg å ringe meg flere ganger for å spørre om hvorfor jeg har sagt opp, men betale meg tilbake det DE skylder det er visst helt umulig. Kriminelt opplegg. De lyver og bokstavelig talt stjeler pengene dine. Hold deg langt unna.
Lokker med "gode avtaler", men har mye liten skrift i kontraktene som medfører at man betaler mye mer enn hos andre selskaper. Hold deg unna selskapet...
Agva stipulerte en mnd frem i tid, tok betalt for dette midt i ferien. Har tilgode nesten 1000kr-, de ønsker sin betaling i rett tid - ellers er det selvsagt gebyr. Dette gjelder ikke motsatt , det er nå 4 uker siden jeg fikk trukket dbl opp , har purret dem 3 ganger - skjer ingen ting. Agva ønsker ikke flere kunder, jeg har sagt opp - kontakter Forbrukerrådet , og annonser dette ut på Facebook og kontakter media om det ikke er ordnet ila morgendagen. Ikke akseptabelt!
Var en fornøyd kunde i mange år, men så ble abonemanget forandret uten orientering og regningen økte med over 1000% på en mnd. Har til dags dato ikke klart å få svar fra kundeservice selv om det er gjort mange forsøk…