Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lyver og farer med usannheter når man er i kontakt med dem på kundeservice.
Det var synd å høre at du har den oppfatningen. Du må gjerne sende meg en mail direkte så kan vi avklare eventuelle misforståelser og rette hvis noe er gjort feil. [email protected]
Bytter til forskuddsvis betaling uten å varsle, selv om man har inngått avtale om etterskuddsvis betaling. Dyrt, har betalt 75 øre kWh på tross av spotpris hos NordPool på 56 øre kWh for samme periode ( september 2018). Forvirrende fakturering, trekker fra og legger til som de vil.
Hei Anita, send meg en mail på [email protected] så kan vi se om noe kan gjøres annerledes. Vi har flere forskuddsavtaler, så det kan jeg ordne for deg.
Klarte å ordne en 12 mnd avtale ifjor på 29.90 øre fastpris. Kjempe fornøyd og har ikke hatt noen høye strømpriser dette året !! tommel opp for dere.
Hei Ann, Den var du heldig med! Innkjøpsprisene har vært uvanlig høye de siste månedene så de som har benyttet seg av fastpristilbudet vant virkelig i Lotto :) Nå ser heldigvis prisene ut til å gå litt ned, så jeg håper vi kan hjelpe deg med en god avtale når fastprisen går ut.
Jeg vil anbefale alle å sjekke sine strømregninger de siste tre måneder. Agva Kraft har endret fra etterskudd til forskuddsbetaling. Forventet forbruk ligger langt over faktisk forbruk fra nettleverandør. I tillegg til dette fakturerer selskapet med en spotpris på 81,25 øre for oktober.
Hei Erik, om det ikke passer deg med en forskuddsavtale så kan vi hjelpe deg med dette. Det er bare å ta kontakt med kundeservice, så ordner det meste seg.
Rimelig og greit i 1 år, deretter økte kostnadene og vilkårene. Agva endret fra etterskudd- til forskuddsbetaling uten tilstrekkelig eller god nok varsel om dette. Videre fakturerer de mye mer enn historisk forbruk. For august og september stipulerte de over 2500 kwh, mens historisk forbruk året før var på ca 1700 kwh. Faktisk forbruk var på 1721 kwh. I tillegg til store anslag i forbruk er også spotprisen høyt beregnet for månedene. 81,67øre/kwh i august, 75,00 øre/kwh for september og 81,25 øre/kwh oktober For meg virker det som at Agva bevist overfakturerer for selv å tjene økonomisk på dette. Jeg har vært kunde litt over 1 år og de har tilgang på forbruk som ville vært mer reelt å fakturere. Anbefales ikke
Hei Stian, Hvis du mener at stipuleringen er feil, så er det bare å ta kontakt med kundeservice, så kan vi se på dette sammen. Hvis du sender meg en mail på [email protected] så kan jeg se på det med en gang.
Rotete fremstilling på fakturaer. Nettportal mangler fullstendig. Rask og god kundeservice per telefon/e-post. Krever at du selv tar vare på fakturaer og følger med på at faktisk forbruk stemmer med faktura.
Hei Rune, hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen på telefon og epost. Når det gjelder fakturaen ville jeg satt på pris på om du kan sende meg et par linjer på mail, så kan vi se om det er noe vi bør endre på. Markedet er i stadig utvikling, og dette gjør at vi hele tiden har et forbedringspotensiale.
Er ofte på toppen av pris-sammenlikningen, men det er neppe tilfelle i realiteten. Det skyldes at avtalene ofte oppdateres kort tid etter inngåelse med vilkår som er langt verre enn det kunden fikk oppgitt opprinnelig. Informasjon om disse endringene gis på en slik måte at kunden ikke skal kunne se gjennom hva som blir gjort med ham/henne. Det oppdager man først når regningen kommer, men da er det for seint.
Hei Kher, jeg er usikker på hva du mener her. Fint om du kan sende meg en mail på [email protected], det er absolutt vår hensikt å være tydelige i kommunikasjonen. Hvis du sender meg en mail der du er litt mer spesifikk på hvor du mener vi har kommunisert dårlig vil jeg gjerne se på det med en gang.