Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prisen som trakk meg til Agva. Første telefonsamtale med de var preget av mye bakgrunnstøy hos kundeservice. Svar på mail til kundeservice besvarte bare spørsmålene delvis. Siste samtale var veldig god kvalitet på og hyggelig og behjelpelig kundeservice.
Synes det er litt dumt å betale strøm forskuddsvis, og at det ikke kommer samlet faktura fra BKK og Agva.
Alt bra, men skulle gjerne hatt et varsel når priser endres.
Behjelpelig, ryddig og ordner til det beste for kunden.
Billig og bra pluss topp kundeservice når man lurer på noe eller har gjort en feil man trenger å rette opp.
Meget fornøyd med kundebehandlers (Fillip) oppfølging på telefon vedrørende abonnement.
Hvis man gjør en innsats for å forstå de ulike avtalene og hva de faktisk innebærer, kan man få svært billig strøm. Det forutsetter at kunden er våken og gjør bevisste valg. Det er litt for mange ulike avtaler og regelverket er uoversiktlig, så jeg skjønte ikke hva den avtalen jeg inngikk faktisk innebar. Men etter en samtale med kundebehandler ordnet alle misforståelser seg og jeg endte opp svært fornøyd. En klar forbedring ville vært å skrive i ordrebekreftelsen eller på fakturaen at avtalen forutsetter efaktura og avtalegiro, og at man blir satt på en annen, svinedyr avtale hvis man ikke gjør det. Da kunne dere unngått en del negativ omtale fra folk som føler seg lurt. Men det endte som sagt bra :-)